پیشی گرفتن از بایرن؛ ستاره آژاکس دور از بارسا؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از نصیر مزراوی، مدافع راست مراکشی آژاکس به عنوان یکی از خریدهای تابستانی بارسلونا نام برده شده است.برخی منابع گزارش داده اند که در مذاکرات با مینو رایولا، سرمربی ایتالیایی هلند، پیشنهاد انتقال به بارسا را ​​داده است. رایولا هم ایجنت بازیکنان است و هم قصد دارد مزروی را به بارسا بفرستد. قرارداد این بازیکن با آژاکس کمتر از 4 ماه دیگر است و او قصد تمدید آن را ندارد. همین هفته گذشته رسانه های کاتالان مدعی شدند که مزروی با بارسا به توافق شفاهی رسیده است.

در حالی که بسیاری معتقدند ستاره آژاکس به بارسا خواهد رفت، اسکای آلمان امروز از پیشنهاد بسیار بهتری از بایرن خبر داد. به نظر می رسد رایولا اخیرا با اولی کان، مدیر بایرن مذاکره کرده و دو طرف به توافق رسیده اند. پیشنهاد مالی بایرن بالاتر از بارسلونا است و این می تواند در نهایت مزرعی را از پیوستن به بارسا منصرف کند.
البته بارسا و بایرن تنها باشگاه هایی نیستند که مازرائوری را می خواهند و میلان و دورتموند باید اضافه شوند.


سرویس خبر شماره: 1817201 |
09 فروردين 1401 ساعت 22:45 |
1,850 |

0نظرات

گزارش:

بارسا که فکر می‌کرد در تلاش برای جذب نصیر مزراوی در رتبه دوم قرار ندارد، حالا به مصاف بایرن مونیخ می‌رود.

مزراوی در چند مصاحبه اخیر تاکید کرده که با هیچ باشگاهی موافق نیست و همه چیز را به پایان فصل موکول کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

موندودپورتیوو نیز در این رابطه نوشت که سران بارسا همچنان خوشبین هستند که مزروی به قول خود عمل کند و بهترین پیشنهاد بایرن را رد کند. جوردی کرایف، مدیر فوتبال بارسلونا اخیراً بازی آژاکس-بنفیکا در آمستردام را از نزدیک دنبال کرد و بار دیگر بر جذب مازراوری تاکید کرد. با این حال، او بر تالیافیکو از آژاکس و گریمالدو از بنفیکا نیز نظارت داشت. این دو بازیکن هم در لیست خرید بارسا هستند.