پیش بینی آنچلوتی: فرانسه قهرمان جام جهانی 2022 می شود

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید گفت فرانسه شانس اول قهرمانی در جام جهانی قطر و برزیل بعد از فرانسوی ها بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند.

اسپانیا هم تیم بزرگی است که بازی هایش را باید دنبال کرد. من انگلیس و آلمان را نیز به این لیست اضافه می کنم. دو تیمی که مدتی است در مراحل بازسازی هستند اما فرانسه شانس بیشتری دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه برگزاری جام جهانی 2022 در پاییز کارلو آنچلوتی و تیمش رئال مادرید را در این فصل سخت می کند، اما در گفت و گو با یک روزنامه ایتالیایی از فرانسه و برزیل به عنوان او یاد کرد. گفت آخرین قهرمان جام جهانی بیشترین شانس را برای قهرمانی داشت.

آنچلوتی در پاسخ به این سوال که شرایط ویژه نیم فصل دوم باشگاه ها بعد از جام جهانی چه خواهد بود، گفت: واقعا نمی دانیم، فرم بدنی بازیکنان مهم نیست بلکه وضعیت روحی آنها مهم است. برای همه علامت سوال است، بازیکنان معمولاً بعد از مسابقات، بازیکنان بزرگی مانند این به تعطیلات می روند، اما این بار باید سریع به باشگاه برگردند و تمرین را شروع کنند در نتیجه ما واقعاً نمی دانیم جسمی و روحی آنها چیست. شرایط در نیم فصل دوم خواهد بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1838525
24 اوت 1401 در 22:21
710 امتیاز خبر

0نقطه نظر

سرمربی رئال در گفت و گو با ایل مااجرو به سوالاتی درباره جام جهانی قطر پاسخ داد. کارلتو در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه ایتالیایی که کدام کشورها را مدعی اصلی جام جهانی می‌داند، پاسخ داد: برزیل و فرانسه در حال حاضر قوی‌ترین تیم‌ها هستند، اما من آرژانتین را هم قوی می‌دانم زیرا لیونل مسی کسی نیست که بشود. نادیده گرفته شود.”