پیش بینی بی رحمانه پل مرسون برای منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس

پل مرسون، اسطوره آرسنال پیش بینی کرد که منچستریونایتد شکست 2-1 خارج از خانه مقابل کریستال پالاس را متحمل خواهد شد و اعلام کرد شیاطین سرخ دیگر یک تیم بزرگ فوتبال نیستند.

منچستریونایتد دوشنبه شب (6 مه) برای دیدار روز 36 لیگ برتر انگلیس با کریستال پالاس به سلهرست پارک خواهد رفت. شیاطین سرخ در 4 بازی اخیر خود در لیگ از شکست اجتناب کرده اند و به دنبال کسب 5 بازی خارج از خانه در پالاس هستند. با این حال، یونایتد سه بازی از این چهار بازی را با تساوی به پایان رسانده است که باعث شده از رقابت‌های چهار تیم برتر لیگ برتر خارج شود.

شاگردان الیور گلاسنر که در چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر نیز شکست نخورده اند، با شکست دادن لیورپول، وستهم یونایتد و نیوکاسل یونایتد و تساوی با فولام، وضعیت بسیار بهتری دارند.

پل مرسون می گوید اگر منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس شکست نخورد، شوکه خواهد شد

از نظر تاریخی، مسابقه یک طرفه بوده است، اما مرسون فکر نمی کند رکوردهای قدیمی این دوشنبه به نجات شیاطین سرخ بیاید. مرسون در پیش نمایش بازی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس، به صراحت نوشت (از طریق Sportskeeda):

اگر ابرچی ایز و مایکل اولیس کاملا آماده باشند، کریستال پالاس منچستریونایتد را شکست خواهد داد و هرکسی که در هفته های اخیر شیاطین سرخ را تماشا کرده باشد، با من موافق است.

منچستریونایتد یک باشگاه فوتبال بزرگ است، اما دیگر یک تیم فوتبال بزرگ نیست. با توجه به اندازه باشگاه، تیم آنها حتی به اندازه کافی خوب در نظر گرفته نمی شود. اگر منچستریونایتد در این بازی پیروز شود، من بیشتر شوکه می شوم – در حال حاضر به اینجا رسیده است

وی در پایان افزود:

گزارش هایی مبنی بر اینکه مارکوس راشفورد ممکن است در تابستان امسال اخراج شود وجود دارد. من او را دوست دارم اما خیلی اوقات سرد و گرم می شود تا تیم ها پول احمقانه ای برای او بپردازند، بنابراین نمی توانم ببینم که او در حال انتقال است.

پیش بینی مرسون: 2-1 برای کریستال پالاس

در دیدار قبلی خود در اولدترافورد در اوایل این فصل، منچستریونایتد با نتیجه 1-0 مقابل کریستال پالاس شکست خورد. تک گل بازی را یواخیم اندرسن در دقیقه 25 به ثمر رساند.

در طول تاریخ، این دو تیم 59 بار در لیگ برتر (از طریق Sportsmole) به مصاف هم رفته اند. یونایتد 37 برد، پالاس 10 برد و 12 بازی تماماً به پایان رسیده است.

https://sportslens.com/news/paul-merson-brutal-manchester-united-prediction/ منبع: