پیش بینی لواندوفسکی: اینتر به بالاترین مراحل می رسد

روبرت لواندوفسکی گفت: “اینتر از نظر دفاعی بسیار خوب است و حداقل می تواند در این فصل به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد. سپس همه چیز به قرعه کشی بستگی دارد، ممکن است برخی از تیم های بزرگ حذف شوند و بنابراین شاید اینتر حتی برای بازی بعدی جواز کسب کند. دور و نیمه نهایی این فصل


سرویس خبر شماره: 1853500
23 نوامبر 1401 در 2:58 ب.ظ
620 امتیاز خبر

2نقطه نظر

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا معتقد است که اینتر حداقل می تواند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد.

پیش بینی لواندوفسکی: اینتر به بالاترین مراحل می رسد

در سال های اخیر، میلان و اینتر در حال صعود و پیشرفت بوده اند. البته در این بین شاید یوونتوس در این فصل مشکلات بیشتری داشته باشد. اما وقتی عملکرد تیم‌هایی مانند میلان و اینتر را با وضعیتی که در پنج سال گذشته داشته‌اند مقایسه می‌کنید، می‌بینید که جهش بزرگی در کیفیت صورت گرفته است. حتی در مورد رم که فصل گذشته لیگ کنفرانس را به دست آورد و اکنون در لیگ اروپا حضور دارد، این اتفاق افتاد و حالا جالوروسی تیم خطرناکی است. آنها پس از سال ها برای پیشرفت و بازگشت به مسیر سخت تلاش کرده اند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “ورزه سه”، در شرایطی که به نظر می رسد بارسلونا و بایرن مونیخ شانس اول صعود از مرحله گروهی را دارند، اینتر بالاتر از باشگاه اسپانیایی قرار گرفته و به این هدف دست یافته است. . روبرت لواندوفسکی، مهاجم 34 ساله بارسلونا، از عملکرد دو تیم پرافتخار میلان تمجید کرد و مدعی شد که آنها در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند.