پیش بینی منچستریونایتد یازدهم مقابل بورنموث: لیساندرو مارتینز به ترکیب اصلی بازمی گردد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

مرد انگلیسی در فرم داغی است و روز شنبه از روی نیمکت آمد تا برنده را به ثمر برساند، زمین را ترک کرد و اریک تن هاگ، سرمربی تیم را در آغوش گرفت و مجازات او را با مهربانی پذیرفت.

کازمیرو و کریستین اریکسن احتمالاً در پست های هافبک عمقی شروع خواهند کرد، اگرچه فرد به جای اریکسن مقابل ولوز وارد زمین شد و سرزنده به نظر می رسید.

با در نظر گرفتن تمام این موارد، ترکیب پیش بینی شده ما برای بازی روز سه شنبه به شرح زیر است:

https://thepeoplesperson.com/2023/01/01/predicted-man-united-xi-vs-bournemouth-lisandro-martinez-to-return-to-starting-line-up-257296/ منبع:

در مورد خط دفاعی، استدلالی برای حفظ چهار خط دفاعی متشکل از آرون وان بیساکا، رافائل واران، لوک شاو و تایرل مالاسیا وجود دارد. آنها دو بار کلین شیت کرده اند – و همان زوج های پشتیبان سه بار متوالی از جام جهانی کلین شیت کرده اند.

دیوگو دالوت به تمرینات بازگشته است، اما وان بیساکا ممکن است ادامه دهد، با این که این ملی پوش پرتغالی احتمالا در روز جمعه مقابل اورتون در جام حذفی به راحتی بازی خواهد کرد.

با این حال، ما فکر می کنیم که تن هاگ احتمالاً می خواهد در اسرع وقت شراکت لیساندرو مارتینز و رافائل واران را بازسازی کند.

اسکات مک تومینای نیز ممکن است در رقابت باشد اگر از ویروسی که باعث شده هری مگوایر و ویکتور لیندلوف از زمان جام جهانی در ترکیب اصلی حضور داشته باشند، بهبود یابد.

شاو احتمالاً به دفاع چپ برمی‌گردد و مالاسیا علیرغم اینکه به سختی پایش را اشتباه گذاشته بود به نیمکت بازمی‌گردد.

جیدون سانچو احتمالا هنوز گزینه ای در بال نیست. او به اولدترافورد بازگشته اما تمرینات تیمی را از سر نگرفته است. دلیل کامل غیبت او هنوز مشخص نیست. تن هاگ هم از مسائل روحی و هم جسمی و سایت هایی مانند premierinjuries.com او را به عنوان غایب به دلایل انضباطی در لیست قرار دهید.

داوید دخیا در دروازه ادامه خواهد داد.


انتظار می‌رود مارکوس راشفورد روز سه‌شنبه مقابل بورنموث به ترکیب اصلی منچستریونایتد بازگردد، زیرا به دلایل انضباطی مقابل ولوز کنار گذاشته شد.

او احتمالاً جایگزین آلخاندرو گارناچو در ترکیب اصلی خواهد شد، همانطور که در نیمه اول در مولینوکس انجام داد، اگرچه موردی نیز برای کنار گذاشتن آنتونی وجود دارد که باز هم نتوانست در آن بازی تاثیرگذار باشد.

در سایر قسمت‌های حمله، احتمالاً طبق معمول، آنتونی مارسیال در جلو و برونو فرناندز پشت سر او قرار دارند.