پیش بینی های اوپن استرالیا 2023: بازیکنان بزرگ ملبورن چه کسانی هستند؟

اگر چه شما هرگز نمی توانید نواک جوکوویچ یا رافا نادال را خارج از رقابت حذف کنید، اما پیروزی آلکاراز 19 ساله در فلاشینگ میدوز ممکن است نسل بعدی را برای اثبات خود به حرکت درآورد. افرادی مانند فلیکس اوگر-آلیاسیم کانادایی، جانیک سینر، فینالیست چهار دوره یک چهارم نهایی گرند اسلم و کاسپر رود، فینالیست اوپن فرانسه و ایالات متحده در سال 2022، همگی توانایی شکستن قالب را در اولین مسابقه اصلی سال دارند، و ما به ویژه مشتاق هستیم. در Sinner (+1800) که سال گذشته بسیار متأسف بود که در هر گرند اسلم به جمع چهار تیم نهایی نرسید.

پیش بینی های ما

  • انتخاب ایمن – نواک جوکوویچ با BetOnline برنده -110 می شود
  • انتخاب خارجی – Jannik Sinner برای بردن @1800 با BetOnline

از Sportslens.com – اخبار NFL، NBA، NHL، MLB، شایعات و انتخاب های شرط بندی



https://sportslens.com/news/australian-open-2023-predictions-who-are-the-big-hitters-in-melbourne/ منبع:

علیرغم داشتن آغازی پرتلاطم تا سال 2022 و سالی نسبتاً بدون جام با استانداردهای عالی خود، برنده 21 دوره گرند اسلم، معتبرترین جایزه تور، ویمبلدون، را به دست آورد تا سال 2023 درخشان تر را رقم بزند.

 

 

پیش بینی اوپن استرالیا – انفرادی زنان

اولین دوره اصلی سال در اینجا است و مسابقات آزاد استرالیا معمولاً به عنوان یک شاخص واضح برای اینکه چه کسی رقبای اصلی گرند اسلم در طول فصل خواهد بود عمل می کند. با شروع اکشن این هفته در ملبورن، ما مسابقات را زیر ذره بین قرار می دهیم و به این موضوع نگاه می کنیم که نامزدهای احتمالی برای عناوین انفرادی مردان و زنان چه کسانی هستند.

 

 

همانند تورنمنت مردان، رقابت‌های زنان نیز دو تن از بزرگ‌ترین بازیکنان خود را در اوزاکا و بارتی از دست داده است، و باعث شده است که زمین امسال بسیار غیرقابل پیش‌بینی‌تر شود.

در جای دیگر، اش بارتی، قهرمان سال گذشته انفرادی زنان اعلام کرد که در سال 2022 از این ورزش بازنشسته شده است، در حالی که نائومی اوزاکا، قهرمان دو دوره، پس از اعلام باردار بودنش، در مسابقه شرکت نخواهد کرد. این ممکن است راه را برای موج بعدی ستارگان جوان در حال جوانه زدن هموار کند، با کوکو گاوف 18 ساله که امیدوار است یکی بهتر از حضور در فینال اوپن فرانسه در سال گذشته باشد، در حالی که ایگا سویاتک همیشه خطرناک به دنبال چهارمین رشته خود خواهد بود. عنوان در 21 سالگی

پیش بینی اوپن استرالیا – انفرادی مردان

رافا نادال، قهرمان فعلی، در اولین گرند اسلم خود پس از کناره گیری از مسابقات قهرمانی ویمبلدون سال گذشته با پارگی شدید شکم شرکت می کند. این بازیکن اسپانیایی با 22 امتیاز، یک نفر بیشتر از جوکوویچ، در صدر جدول رقابت‌های بزرگ جهان قرار دارد، بنابراین او مشتاق خواهد بود که از هم‌سطح شدن هموطن خود در “بیگ 4” در قله جلوگیری کند.