پیش بینی های جسورانه ChatGPT برای مسابقات قهرمانی AFC و NFC و Super Bowl

با این حال، 49ers بیش از حد برای ایگلز بود که توسط براک پردی هدایت می شد. پردی 354 یارد و 4 تاچ داون پرتاب کرد، با گیرنده پهن براندون آیوک و جورج کیتل هر کدام 2 تاچ داون گرفتند. کریستین مک کافری نیز یک بازی عالی داشت و برای 110 یارد و 2 تاچ داون عجله داشت.

در سوپربول، تیم کانزاس سیتی چیفز به مصاف تیم سان فرانسیسکو 49رز رفت.

بنگال ها و چیفز در بازی قهرمانی AFC به مصاف هم رفتند و هر دو تیم به دنبال کسب جایگاهی در سوپربول بودند.

این بازی یک بازی پر امتیاز و رقابتی نزدیک بود و هر دو تیم به صورت دسته جمعی امتیاز گرفتند. چیف ها توسط کوارتربک پاتریک ماهومس هدایت می شدند که 385 یارد و 4 تاچ داون پرتاب کردند، با گیرنده عریض جوجو اسمیت-شوستر و تراویس کلسه هر کدام 2 تاچ داون را گرفتند. ایزایا پاچکو در حال دویدن نیز یک بازی خوب داشت و برای 98 یارد و تاچ داون دوید.

تیم 49 توسط براک پردی هدایت شد که 342 یارد و 3 تاچ داون پرتاب کرد و جورج کیتل 2 تاچ داون را گرفت. رانینگ کریستین مک کافری نیز یک بازی عالی داشت، با سرعت 130 یارد و 2 تاچ داون. در پایان تیم کانزاس سیتی چیفز پیروز شد و با نتیجه 38 بر 35 پیروز شد و عنوان قهرمانی سوپربول را از آن خود کرد.

Eagles و 49ers در بازی NFC Championship به مصاف هم رفتند و هر دو تیم به دنبال صعود به Super Bowl بودند.

با این حال، دفاع بنگال ها نتوانست حمله قدرتمند Chiefs را که توسط پاتریک ماهومس هدایت می شد متوقف کند. ماهومز 356 یارد و 4 تاچ داون پرتاب کرد، با گیرنده عریض جوجو اسمیت-شوستر و تراویس کلسه هر کدام 2 تاچ داون گرفتند. دفاع چیفز نیز افزایش یافت و بارو را 3 بار اخراج کرد و یک بار او را رهگیری کرد. در پایان چیفز با نتیجه 38 بر 24 پیروز شد و به سوپربول راه یافت.

قهرمانی NFC | پیش بینی ChatGPT: 49ers 42-24 Eagles

بنابراین، ما آن را داریم. ChatGPT می گوید که کانزاس سیتی چیفز به عنوان قهرمان سوپربول در این فصل ظاهر خواهد شد و دومین حلقه خود را به پاتریک ماهومس خواهد داد. و ما کی هستیم که با هوش مصنوعی به این هوشمندی بحث کنیم؟

https://sportslens.com/news/chatgpts-bold-predictions-for-the-afc-and-nfc-championships-and-super-bowl/ منبع:

قهرمانی AFC | پیش بینی ChatGPT: Chiefs 38-24 Bengals

دفاع 49ers نیز تقویت شد و هرتس را 3 بار اخراج کرد و یک بار او را مهار کرد. در پایان 49ers با نتیجه 42 بر 24 پیروز شدند و به سوپربول راه یافتند.

سوپر باول | پیش بینی ChatGPT: Chiefs 38-35 49ers

بنگال ها توسط کوارتربک جو بارو هدایت می شدند که بازی چشمگیری داشت و 312 یارد و 3 تاچ داون پرتاب کرد. گیرنده‌های عریض Jamarr Chase، Tee Higgins، و Tyler Boyd همگی بازی‌های قدرتمندی داشتند که 231 یارد و 2 تاچ داون را با هم ترکیب می‌کردند.

Eagles توسط کوارتربک Jalen Hurts رهبری می شد که بازی محکمی داشت و 237 یارد و 2 تاچ داون پرتاب کرد. مایلز سندرز نیز بازی فوق العاده ای داشت و 110 یارد و تاچ داون دوید. گیرنده های عریض دوونتا اسمیت و آج براون نیز عملکردهای قوی داشتند و 182 یارد و 2 تاچ داون را با هم ترکیب کردند.