پیش نمایش اورتون: یک کوچولوی دیگر برای درست کردن

بیا تو قرمزها!

https://arseblog.com/2023/02/everton-preview-another-little-one-to-put-right/ منبع:

مثل همیشه، خواهیم داشت پوشش زنده وبلاگ برای شما و همه چیزهای بعد از بازی ارسبلاگ نیوز. یه مدت دیگه گیرت میاد

از نظر اخبار تیم از دیدگاه ما، در مورد توماس پارتی تردید وجود دارد. میکل آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از اینکه هافبک در بازی جام حذفی مقابل منچسترسیتی از زمین خارج شد، به همین موضوع اعتراف کرد. منصفانه است که بگوییم او در مورد مشارکت احتمالی امروز خود کمی معطل ماند و گفت:

ما از سال 2017 در آنجا پیروز نشده ایم، زمانی که سه نفر اول الکساندر لاکازت، مسوت اوزیل و الکسیس سانچز همگی گلزنی کردند و روز بعد رونالد کومان اخراج شد. از آن زمان، سفر سختی برای ما بوده است، و امروز با نسخه جدیدی از این تیم اورتون روبرو هستیم – اما باید کاملاً آشنا باشد.

امروز، با توجه به زمان شروع بازی، شانس ما نیز برای اعمال فشار کمی بر پشتیبان ها، به خصوص سیتی است. به نظر می رسد بیشتر این فصل آنها قبل از ما بازی کرده اند (این ممکن است اشتباه باشد، btw)، به آنها این امکان را می دهد که فاصله را کم کنند یعنی ما باید پاسخ دهیم. سه امتیاز مقابل اورتون، برتری ما در صدر را به 8 امتیاز افزایش می‌دهد، که جای خوبی برای پیشی گرفتن از سیتی است که فردا به وایت هارت لین می‌رود و کاملاً Sp*rs را نابود می‌کند.

فراتر از آن، به هر حال برای این بازی، تصور تغییرات دیگری سخت است. شما گابریل مارتینلی را بعد از افزایش اعتماد به نفس با قرارداد جدید نیمکت نشین نمی کنید، اما می دانید که اگر برای او کارساز نباشد، لئاندرو تروسارد را روی نیمکت خواهید داشت. فکر می‌کنم سرمربی از تیمش می‌خواهد فقط به کاری که در طول فصل انجام می‌داده است ادامه دهد، و علی‌رغم این واقعیت که اورتون با یک سرمربی جدید، شروع زودهنگام و بقیه موارد را در اختیار دارد – اگر ما در جایی نزدیک بازی کنیم. بهترین ما برای گرفتن هر سه امتیاز است.

همچنین این یک بازی دیگر است که در آن چیزهایی برای اصلاح فصل گذشته داریم. آن برنده دیرهنگام دمارای گری یک ضربه زننده واقعی در یک شب سخت بود، به خصوص که دقایقی قبل از آن گل، ادی نکتیا فرصت داشت تا نتیجه را 2-1 به ما برساند. همانطور که در سند آمازون دیدیم، آرتتا خشمگین شد و این نتیجه ای است که او و تیم به دنبال اصلاح آن هستند. ناگفته نماند که این یک Nketiah متفاوت است. سپس چند دقیقه از روی نیمکت این‌جا و آن‌جا وقت داشت تا تاثیر بگذارد. اکنون زمان بازی منظم باعث پیشرفت و پیشرفت او شده است. من مطمئن هستم که او مشتاق است که برای جبران فصل گذشته اثر خود را بگذارد.

او رد نشده است و چیز خیلی مهمی نیست، اما به اندازه کافی مهم بود که او را از آن خارج کرد [Manchester City] بازی که برای توماس غیرعادی است. انشالله حالش خوب بشه

همانطور که لوئیس در مورد پیش نمایش پادکست در Patreon، بازی آینده من سیتی ممکن است بر انتخاب امروز تأثیر بگذارد. رفتن به آن بازی بدون پارتی یک ضربه واقعی خواهد بود، بنابراین اگر خطری وجود داشته باشد، او ممکن است گزینه دیگری را انتخاب کند. او در جورجینیو بازیکنی دارد که می‌گوید مدت‌هاست او را می‌خواهد، و اینطور نیست که بازی خارج از خانه در گودیسون پارک یک تجربه جدید برای ملی پوش ایتالیایی باشد – او باید بتواند بدون هیچ مشکلی وارد زمین شود. با این حال، در حالت ایده آل، این آرتتا است که چیزی نمی دهد و پارتی خوب است.

امروز سفری به مرسی ساید برای بازی اولیه مقابل اورتون است.

این اولین بازی شان دایچ در سرمربیگری پس از جانشینی فرانک لمپارد خواهد بود و با توجه به کادر فنی و تجربه قبلی تیم های برنلی او، ما با اورتونی روبه رو خواهیم شد که به آتش کشیده خواهد شد، آماده برای شکست خوردن و سازماندهی بهتری خواهد بود. نسبت به زمان مدیریت قبلی. آنها چند پسر بزرگ در عقب دارند، چند پسر در جلو که می دوند و تعقیب می کنند، و اگر کمی مانند نیوکاسل بازی کنند که چند هفته پیش با آنها روبرو شدیم، اصلا تعجب نمی کنم. اینکه آیا آنها می توانند این کار را به همان اندازه موثر انجام دهند یا خیر، سوال دیگری است.

بنابراین، بیایید امیدوار باشیم که این یک بازی دیگر باشد – مانند بازی مقابل لیورپول، مانند بازی خارج از خانه برنتفورد، مانند پالاس خارج از خانه، مانند دربی خارج از خانه – که در آن این تیم موانع گذشته را از بین می برد و به حرکت خود ادامه می دهد.

بیایید ببینیم – این یکی هنوز شک است. بیایید امروز ببینیم که او چگونه وارد می شود و آیا می تواند با تیم تمرین کند یا نه. در این مورد تصمیم خواهیم گرفت.