پیش نمایش تاکتیکی: منچستریونایتد مقابل نیوکاسل یونایتد – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

منچستریونایتد روز چهارشنبه در اولدترافورد میزبان نیوکاسل یونایتد است که تکرار فینال کارابائو کاپ سال گذشته است.

این دو تیم در دور چهارم رقابت‌های این فصل به مصاف هم می‌روند و یونایتد امیدوار است همان نتیجه‌ای را داشته باشد که در اوایل سال جاری برگزار شد.

با این حال، یونایتد تا اینجای کار برای فرم با مشکل مواجه شده است و نیوکاسل از یک شروع آهسته بهبود یافته است تا دوباره خود را به عنوان چهار مدعی اصلی مطرح کند.

انتظار می‌رود که اریک تن هاگ امشب پس از نمایش شیطانی دربی مقابل سیتی در آخر هفته تغییراتی را به صدا درآورد.

رافائل واران به دقایقی نیاز دارد و به احتمال زیاد باز خواهد گشت و متهم به ساکت نگه داشتن کالوم ویلسون پس از بازی آخر هفته اش در وولوز خواهد شد.

آنتونی گوردون و میگل آلمیرون به دنبال ارائه خدمات برای بازیکن خط مقدم نیوکاسل خواهند بود و یونایتد باید در مناطق وسیعی تلاش کند.

در صورتی که دیوگو دالوت و سرجیو رگیلون از وینگرهای خطرناک برتری پیدا کنند، انتظار می رود یونایتد پایگاه کافی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی داشته باشد.

با توجه به لیست مصدومان نیوکاسل، یونایتد باید کنترل روند کار را در دست بگیرد و کریستین اریکسن و میسون مانت بیش از توانایی دیکته کردن بازی با کاسمیرو پشتیبان هستند.

خط مقدم یونایتد اخیراً بد شلیک شده است، اما تزریق شور و نشاط جوانی آلخاندرو گارناچو در جناح چپ راهی به جلو امشب خواهد بود.

غذا دادن به آرژانتینی در سریع ترین زمان ممکن به این بازیکن 19 ساله این امکان را می دهد که با مدافع کناری نیوکاسل تک به تک شود و کیفیت او می تواند برنده بازی برای یونایتد باشد.

آنتونی مارسیال سابقه خوبی در بازی مقابل نیوکاسل دارد و پیش از این چهار بار گلزنی کرده بود و اضافه کردن حروف عامیانه او نیز می توانست چرت زدن مردان ادی هاو را جلب کند.

اگر برونو فرناندز از سمت راست شروع کند، او مجوز ورود به جیب در هنگام حمله یونایتد را خواهد داشت و توانایی کاپیتان در انتخاب قفل ها باید فرصت هایی را برای مهاجمان فراهم کند.

نیوکاسل احتمالاً روی ضد حریف بازی می‌کند، بنابراین تمرکز در طول انتقال‌ها کلید خواهد بود و این چیزی خواهد بود که تن هاگ به بازیکنانش وارد می‌کند، به‌ویژه در شرایطی که تیم در آن سناریوهای این فصل کمتر به نظر می‌رسد.

اگر یونایتد ریتم خود را با پاس های سریع و دقیق در وسط پارک پیدا کند، باید به اندازه کافی برای عبور از تیم خطرناک اما ضعیف نیوکاسل در اختیار داشته باشد.

https://thepeoplesperson.com/2023/11/01/tactical-preview-manchester-united-vs-newcastle-united-271308/ منبع: