پیش نمایش دربی شمال لندن: ریسک ها زیاد است

در گذشته دربی های شمال لندن با ریسک بالایی برگزار شده است – می توانید در این هفته به 20 سال پیش برگردید و به یاد بیاورید که چگونه در وایت هارت لین در فصل شکست ناپذیر قهرمان لیگ شدیم – اما در عصر مدرن این دربی درست همانجاست. حتی بازی برای کمک به تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی چند فصل پیش به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می کند، به این بازی نزدیک نیست.

تا آنجا که امکان کنار گذاشتن رقابت در چنین دیداری وجود دارد، هر دو طرف به برد نیاز دارند. آرسنال برای افزایش برتری خود در صدر لیگ برتر، البته به طور موقت چون من سیتی بعداً ناتینگهام فارست را شکست خواهد داد. در حالی که تساوی شب گذشته استون ویلا مقابل چلسی به این معنی است که اسپرز می تواند در صورت پیروزی در تمام بازی های خود از آنها پیشی بگیرد. دشمنی دیرینه و سوخت دربی را به آن اضافه کنید، و این کاملاً یک کوکتل است.

از نظر تیم امروز، فکر نمی‌کنم تغییر زیادی نسبت به تیمی که چلسی را شکست داد، داشته باشد. با فرض اینکه هیچ آسیبی از آن چالش وحشتناک نیکلاس جکسون وجود نداشته باشد، انتظار دارم تاکهیرو تومیاسو امروز در پست دفاع چپ شروع کند و در حالی که بخشی از من فکر می‌کند سرعت و دویدن مستقیم گابریل مارتینلی سلاحی عالی در برابر خط دفاعی بالای اسپرز خواهد بود. فرم اخیر و لئاندرو تروسارد احتمالا این بازیکن بلژیکی را انتخاب درستی کرده است.

در خط میانی، من چت های زیادی در مورد نحوه عملکرد توماس پارتی پس از عملکردش در برابر چلسی دیده ام، اما لوئیس در پادکست پیش نمایش ما به نکته خوبی اشاره کرد که چگونه – در نیمه اول – در هافبک مرکزی کاملاً باز بودیم. بار. برای آرسنال این فصل غیرمشخص است و اگر چلسی مهاجمان نیمه لیاقتی داشت، ممکن بود در 45 دقیقه اول آسیب واقعی وارد کند. هر چیز دیگری که در مورد حریف امروز بگویید، مطمئناً آن را دارند، و من گمان می‌کنم که امروز جورجینیو در خط میانی خواهد بود، مگر اینکه آرتتا کار غیرمنتظره‌ای انجام دهد و کای هاورتز را به بازی گابریل ژسوس برگرداند.

با این حال، این شگفت‌انگیز خواهد بود، نه تنها به دلیل اینکه آلمانی اخیراً چقدر مؤثر بوده است، و او با دو گل در دربی دیگر لندن وارد این بازی شد، بنابراین عجیب است که تا این حد در این بازی صحبت کنیم. چیزی که سه شنبه شب خیلی خوب کار کرد.

این واقعیت که اسپرز از زمان شکست 4-0 مقابل نیوکاسل بازی نکرده است، احتمالاً برای آنها فایده فیزیکی دارد، اما من نمی دانم که آیا 15 روز در آوریل بدون بازی واقعاً چیز خوبی است؟ شما ممکن است سرحال‌تر باشید، اما زمان بیشتری برای غلبه بر نتایج و عملکرد وحشتناک داشته‌اید، و جنبه دیگر بازی نکردن این است که در بخش کلیدی فصل، ریتم خود را از دست می‌دهید.

جالب است که ببینیم آیا آنها بعد از آن چکش کاری در پارک سنت جیمز اصلاً رویکرد خود را تغییر می دهند یا خیر. خط بالای آنها بود خیلی در بالا، دو نیمه میانی آن‌ها در همه جا کشیده شدند و توسط ایسک و گوردون به هم ریخته شدند، و اگر امروز این کار را انجام دهند، مهاجمان آرسنال آماده خواهند بود که دوباره آن را فاش کنند – به خصوص اگر کسی به سمت مارتین اودگارد بیفتد تا آن نوع را نشان دهد. پاس هایی که می تواند برای آنها مشکل ایجاد کند. به گل اول هاورتز در مقابل چلسی فکر کنید. من فکر می کنم که آنها احتمالاً با درخواست از یک هافبک نزدیک تر به هافبک های میانی این وضعیت را تغییر خواهند داد، اما هرگز نمی دانید، زیرا آنها دقیقاً چه کسی هستند.

میکل آرتتا می گوید:

ما در مورد رقابت می دانیم اما فکر می کنم باید آن را کنار بگذارید، باید بازی را با شدت و اشتیاق که می طلبد زندگی کنید. علاوه بر این، ما می‌دانیم برای چه چیزی بازی می‌کنیم، بنابراین فکر نمی‌کنم به چیز خاصی نیاز داشته باشیم، زیرا بازی همه چیزهایی را دارد که شما به عنوان یک بازیکن برای رفتن و لذت بردن از آن نیاز دارید.

این همیشه پتانسیل این را دارد که یک بازی عجیب باشد، فرم از پنجره بیرون می‌رود و غیره. فصل گذشته احساس می‌کردیم که یک برد 2-0 نسبتاً راحت به نظر می‌رسد، اما آرون رمزدیل بعد از انجام یک سری سیو بهترین بازیکن مسابقه بود، بنابراین شما باید به خاطر داشتن آن پوند به پوند، من فکر می کنم ما تیم بهتری هستیم با بازیکنان بهتر، اما شما همیشه باید بیرون بروید و یک برد در دربی کسب کنید، پس بیایید امیدوار باشیم که امروز بتوانیم این کار را انجام دهیم.

درست است، فعلاً بگذاریم آنجا. ما همه پوشش زنده معمول وبلاگ و پس از بازی را در آرسبلاگ نیوز خواهیم داشت.

بیا تو قرمزها!

https://arseblog.com/2024/04/north-london-derby-preview-stakes-are-high/ منبع: