پیوستن منچستریونایتد به رقابت برای برایان گوتیرز ستاره آمریکایی – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد

چابکی او بر روی توپ بخش مهمی از بازی اوست و به خوبی در کنار چشمش برای ارسال پاس کار می کند، زیرا گوتیرز به طور معمول فضای لازم برای توپ مثبت را در مهاجمان خود ایجاد می کند، چه از موقعیت های باز و چه در عمق هافبک.

گوتیرز از سرعت بالایی که معمولاً از وینگرها در فوتبال انگلیس انتظار می رود برخوردار نیست، اما عناصری از بازی او وجود دارند که می توانند آن را جبران کنند.

به نظر می رسد گوتیرز با توجه به سطح خود، نزدیک و تعادل بسیار خوبی دارد و مرتباً از مدافعان برای تأثیرگذاری خوب اجتناب می کند.

برای شیکاگو فایر، او در هفته‌های اخیر مرتباً در بال چپ صف می‌کشید و پای راستش را برش می‌داد، اما در مواقع لزوم از جناح مقابل نیز بالا می‌آمد. با این حال، پست اصلی او در هافبک مرکزی بوده است و او در شروع فصل 2023 از بازی های خوبی در نقش شماره 1 برخوردار بود.

مشکل اصلی که باشگاه های مستقر در انگلستان علاقه مند به بازی ساز در این مرحله با آن مواجه هستند، احتمال دستیابی او به مجوز کار است.

گوتیرز چهارمین فصل حضورش در تیم اصلی شیکاگو فایر را سپری می کند و خود را محکم در تیم اصلی تثبیت کرده است. علیرغم سن کمش، او تاکنون 74 بازی در تیم اصلی داشته است و با دامنه پاس دادن و مهارتش در توپ و همچنین میزان کار استثنایی اش، پیشاهنگان را تحت تاثیر قرار داده است.

بنابراین، باشگاه‌های خارج از بریتانیا از این مزیت برخوردارند، زیرا بوروسیا دورتموند، ردبول لایپزیگ و خیرونا (یک باشگاه اقماری از گروه فوتبال سیتی) همگی علاقه نشان می‌دهند.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/06/05/manchester-united-join-race-for-usa-starlet-brian-gutierrez-264936/ منبع:

Mailsport گزارش می دهد شیاطین سرخ در میان تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری هستند که این بازیکن را دنبال می‌کنند و رنجرز نیز به آن علاقه دارد.

به همین دلیل است که این بازیکن 19 ساله در این فصل موفق به ثبت 5 پاس گل شده است.

با توجه به اینکه گوتیرز در حال حاضر هر نود دقیقه یک بار در MLS و 2.5 پاس در هر بازی در جام آزاد ایالات متحده، پاس کلیدی می دهد، شاید تا حدودی احساس ناراحتی کند که بیشتر ندارد.

به عنوان یک بازیکن جوان، شاید چند جهت متفاوت وجود داشته باشد که گوتیرز هنوز به سمت آن شکل گرفته است. اگر من یونایتد یا سایر تیم های لیگ برتری او را به خدمت بگیرند، احتمالاً مسیری را در نقش محوری تر ایجاد می کند.

بازیکن ملی پوش زیر 20 سال ایالات متحده، مشخص نیست که آیا گوتیرز مجموعاً امتیازات لازم را کسب می کند تا به طور خودکار تأییدیه هیئت حاکمه اتحادیه فوتبال انگلیس را واجد شرایط کند، به این معنی که اگر یونایتد تلاش کند او را به اولدترافورد بیاورد، ممکن است لازم باشد که مورد خود را به استثناهای اتحادیه فوتبال اعلام کنند. پانل به منظور تضمین معافیت.

برایان گوتیرز، بازیکن جوان شیکاگو فایر، آخرین بازیکنی است که با منچستریونایتد پیوند خورده است و ستاره آمریکایی چشمان بسیاری از باشگاه های اروپایی را به خود جلب کرده است.