پیوستن یوونتوس به رقابت برای جذب مارکوس تورام منچستریونایتد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

با این حال، تضمین امضای مهاجم فرانسوی کار بدی نخواهد بود. او در این فصل در 25 بازی بوندسلیگا 12 گل زده و سه پاس گل داده است.

شیاطین سرخ اگر امیدوارند خط مقدمی داشته باشند که نه یک بلکه دو استعداد با استعداد به نام مارکوس را داشته باشند، باید تعجیل کنند.

https://thepeoplesperson.com/2023/04/02/juventus-join-race-for-manchester-united-target-marcus-thurams-signature-261992/ منبع:

علیرغم اینکه یونایتد اخیراً با اردوی تورام تماس گرفته است، مهاجم هنوز در مورد آینده خود تصمیم نگرفته است (از طریق کالچو مرکاتو).

جستجوی منچستریونایتد برای یک تهدید گل اثبات شده با افزایش سهام مارکوس تورام مهاجم در سراسر اروپا ادامه دارد. مهاجم مورد علاقه بوروسیا مونشن گلادباخ پتانسیل امیدوارکننده ای دارد. او به زودی در سه ماه آینده بازیکن آزاد خواهد شد و او را به یک راه حل ایده آل برای خط مقدم و بودجه اریک تن هاگ تبدیل می کند.

یوونتوس با دقت در حال ارزیابی ارزش انتقال رایگان برای مهاجم است. آن‌ها برای ارزیابی حاشیه‌هایی که نیاز است، زمینه ایجاد کرده‌اند، اما هنوز چیزی مشخص نشده است.

در میان باشگاه های نخبه اروپا کاملاً شناخته شده است که تورام نیز در تابستان از بوروسیا مونشن گلادباخ جدا خواهد شد.

بازیکن آزاد بوروسیا مونشن گلادباخ تمام امکانات یک مهاجم نوک را دارد.

در حالی که مارکوس راشفورد در این فصل پرکار بوده است، نیاز به یک مهاجم به خط اصلی در آینده اولدترافورد واضح است.

علاوه بر این، یوونتوس به رقابت برای امضای این بازیکن فرانسوی در پشت غول سری آ اینترمیلان پیوسته است.

تکیه بر یک بازیکن برای گلزنی در یک فصل کاری پرخطر است. جو مضطرب اطراف تئاتر رویاها پس از مصدومیت راشفورد، گواهی بر نیاز یونایتد به یک گلزن ثابت است.