پیولی: اگر همچنان میلان باشیم، پیروز خواهیم شد

صحبت های غرورآمیز پائولو مالدینی پس از پیروزی مقابل لاتزیو؟ مالدینی فردی تأثیرگذار است. او به پیشرفت ما افتخار می کند و ما به داشتن چنین مدیران عالی افتخار می کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان پس از 34 هفته در حال حاضر صدرنشین جدول سری آ است و دو امتیاز از رقیب اینتر فاصله دارد. روسونری فردا برای بازی سخت مقابل فیورنتینا آماده خواهد شد و استفانو پیولی پیش از این بازی و در نشست خبری تاکید کرد که تیمش بازی به بازی خواهد رفت.

بازی مقابل لاتزیو مهم بود و فردا هم همینطور خواهد بود. قبل از بازی با ورونا می گویم بازی مهمی برای ما خواهد بود، اما دوست ندارم بگویم همه این بازی ها مثل فینال است. ما هرگز هیجان زده و دست کم نگرفتیم. اگر پرانرژی باشیم، شانس بیشتری برای برنده شدن داریم. شما باید ثبات داشته باشید، زیرا بازی در این قهرمانی سخت است.

“این یک اشتباه است که به چهار بازی آینده فکر کنیم و باید به بازی فردا برویم. فردا به قلب هایی پر از هیجان و آرامش نیاز داریم. ما سه نقطه ایمان داشتیم و شایسته پیروزی بودیم، کاری که باید انجام دهیم. فردا، تمرکز و اشتیاق زیادی برای انجام کار و یافتن یک پایان خوب.

فکر دیگری در ذهن بازیکنان تیم وجود ندارد، ما به 22 اردیبهشت و پایان فکر نکردیم و درگیر بازی فردا هستیم. پیش بینی ها برای پایان فصل از هفته به هفته تغییر می کند، بنابراین مهم است که فردا بهترین عملکرد را مقابل تیمی داشته باشیم که عملکرد خوب، پرانرژی، تهاجمی و سریع دارد. اگر عملکردی مثل میلان معمولی داشته باشیم، شانس بیشتری برای کسب سه امتیاز داریم.

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان گفت که تیمش خواهان پایان خوبی در فصل جاری است.


سرویس خبر شماره: 1822173 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 21:49 |
3,739 |

5نظرات