پیولی: میلان خوب بود، اما اشتباهات نباید تکرار شوند

به گزارش “ورش سه”، قهرمان فصل گذشته اسکودتو فصل جدید را با برد آغاز کرد. شاگردان استفانو پیولی در ورزشگاه سن سیرو به مصاف اودینزه رفتند تا دفاع از عنوان قهرمانی خود را آغاز کنند.

ما یک روش تمرینی داریم که بازیکنان را تحت فشار قرار می دهد و تیم در حال حاضر شرایط خوبی دارد. سختی تمرینات ما با این واقعیت توضیح داده می شود که میلان سبک خاصی از بازی دارد که نیاز دارد همه از نظر جسمی و روحی در اوج باشند. بازیکنان ما عاشق این سبک بازی هستند، ما زیاد می دویم و اگر به اندازه کافی بدویم می توانیم کنترل بازی را در دست بگیریم.

حریف هفته آینده ما، آتالانتا، تیم محکمی است و اگر می خواهیم آنها را شکست دهیم، باید سطح عملکرد خود را ارتقا دهیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دو گل از ضربات ایستگاهی دریافت کردیم و از کرنر سهل انگاری کردیم. ما بازیکنانی داریم که کیفیت بازی آنها باعث می شود که دفاع را از جلو شروع کنیم. خطای ضربات ایستگاهی نباید تکرار شود و ما روی این موضوع کار خواهیم کرد.


سرویس خبر شماره: 1838181
23 اوت 1401 در 00:09
2K |

2نقطه نظر

استفانو پیولی در پایان این دیدار گفت: “فصل خوبی در پیش داریم و فصل را خوب شروع کردیم. البته باید تلاش کنیم زیرا حتی امروز هم اشتباه کردیم. این نمی تواند بی نقص باشد و عالی است اما باید به فکر کمال بود و از نظر یک کمال گرا اینطور بود.حضور هواداران در ورزشگاه همیشه جذاب است و امیدوارم همیشه شاهد شادی آنها باشیم.هواداران ما بی نظیر هستند و قدرت ما را افزایش می دهند و انرژی.

میلان فصل جدید سری آ را با پیروزی 4-2 مقابل اودینزه آغاز کرد و سرمربی تیم گفت که با وجود اشتباهات تیمش از عملکرد روسونری خوشحال است.

با وجود اینکه میلان در دقایق ابتدایی یک گل دریافت کرد، خیلی سریع به حریف خود رسید و در دقیقه 13 از حریف پیش افتاد. روسونری در نهایت موفق شد با نتیجه 4-2 اودینزه را شکست دهد. میلان هفته آینده اولین بازی خارج از خانه خود در این فصل را مقابل آتالانتا برگزار خواهد کرد.