پیولی: میلان نتوانست انتظارات را برآورده کند


سرویس خبر شماره: 1852631
18 نوامبر 1401 ساعت 09:55
733 امتیاز خبر

0نقطه نظر

سرمربی میلان با انتقاد از عملکرد تیمش گفت: ما نتوانستیم روان و با سرعت بالا بازی کنیم و در نیمه دوم دعواهای هجومی کافی نداشتیم، چیزی که معمولا ما را به ایجاد تک به تک سوق می دهد. ما در پرسینگ و پس گرفتن توپ خوب بودیم، اما در حرکت بدون توپ برای ایجاد موقعیت و ارائه گزینه های بیشتر برای پاس دادن خوب نبودیم.”
وی در پاسخ به انتقاد رافائل لیائو افزود: تمرکز روی یک بازیکن منصفانه نیست. ما به عنوان یک تیم خوب هستیم و وقتی کار تیمی خوبی نداشته باشیم نتیجه نمی گیریم. یک بازیکن می تواند خوب باشد. روزها یا روزهای بد و این کاملاً طبیعی است، اما امروز به طور کلی استانداردهای میلان را برآورده نکردیم.”
سرمربی ایتالیایی با اشاره به اختلاف 8 امتیازی با ناپولی صدر ادامه داد: اختلاف زیادی است و ما اصلاً خوشحال نیستیم، اما روز یکشنبه شانس پیروزی داریم، هنوز بازی های زیادی در پیش داریم. طبیعتاً ما در این مرحله دوست نداشتیم که چنین فاصله ای از قله داشته باشیم. به ناپولی بابت این رکورد تبریک می‌گویم، اما می‌توانستیم بهتر عمل کنیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

استفانو پیولی، سرمربی میلان معتقد است که تیمش می توانست بازی بهتری مقابل کرمونزه داشته باشد.

پیولی: میلان نتوانست انتظارات را برآورده کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان شب گذشته در چارچوب هفته چهاردهم لیگ ایتالیا به مصاف کرمونز رفت و با نتیجه 0-0 مقابل این تیم متوقف شد.
تلاش این تیم برای گلزنی در این دیدار نتیجه نداد و تک گل دیووک اوریگی در نیمه دوم نیز توسط کمک داور ویدیویی مردود اعلام شد تا در نهایت دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.
پیولی پس از بازی گفت: فکر می کنم در نیمه اول خوب بازی کردیم، اما در نیمه دوم انتظاراتمان را برآورده نکردیم و می توانستیم خیلی بهتر عمل کنیم. ما نتوانستیم موقعیت های هجومی کافی ایجاد کنیم. سرمونزه روی دفاع تمرکز کرد و همه فضاها را بست، اما ما می توانستیم خیلی بهتر عمل کنیم.