پیوندهای ریس نلسون و وستهام

بیایید امروز صبح را با داستان هایی شروع کنیم که ریس نلسون را با انتقال به وستهم مرتبط می کند.

ظاهرا این بازیکن با این قرارداد موافقت کرده است و اکنون این دو باشگاه هستند که جزئیات را حل کنند. فکر می‌کنم امیدوارکننده به نظر می‌رسد، اما آن بخش در مورد دو باشگاه تا حدودی مشکل بزرگی است. بازیکنان زیادی وجود دارند که از طریق کانال های پشتیبان و گفتگوهای ایجنت/مدیر ورزشی، با پیوستن به یک باشگاه خاص موافقت کرده اند، اما متأسفانه معاملات در جزئیات جزئی مانند هزینه انتقال، بندهای فروش، کمیسیون، دستمزد و غیره از بین می روند. بر.

از نظر ظاهری، من فکر می‌کنم این یک حرکت فوق‌العاده برای بازیکنی خواهد بود که در ماه دسامبر 25 ساله می‌شود، و دوران حضورش در آرسنال بسیار خوب بوده است – ضربه بزرگی که به بورنموث زد، گلی است که همیشه یک گل خواهد بود. لحظه ای برای یادآوری او چند بازی خوب در اینجا و آنجا داشته است، اما در نهایت زمان زیادی را روی نیمکت سپری کرده و زمان کافی برای بازی کردن ندارد. انصافاً چند حرکت وام خوب نیز وجود داشت.

از زمانی که اولین بازی خود در لیگ برتر را در ژانویه 2018 انجام داد، در مجموع 1321 دقیقه در آن رقابت ها جمع آوری کرده است. برای بیان این موضوع، بوکایو ساکا تنها در فصل موفقیت آمیز خود بیش از آن بازی کرد و اکنون در مجموع 13445 دقیقه در 22 سالگی در لیگ برتر بازی کرده است. نلسون کمتر از 10 درصد از آن را در اختیار دارد. البته ساکا یک مورد خاص است، استعدادی باورنکردنی با قوام و دوام قابل توجه، اما جایگاه نلسون را در تیم آنطور که هست نشان می دهد.

زمانی که او در ماه آوریل مقابل لوتون شروع کرد، این اولین باری بود که به مدت چهار سال در ترکیب اصلی قرار گرفت و بیش از هر چیزی که یک مربی در مورد یک بازیکن و استعدادش می گوید، نحوه استفاده از او واقعیت را به شما می گوید. داستان. واضح است که استعداد وجود دارد، اما در تابستانی که همه گزارش‌ها می‌گویند آرسنال می‌خواهد کف تیم را بالا ببرد و بازیکنانی را بیاورد که می‌توانند به عمق واقعی اضافه کنند، جدایی ریس نلسون – همراه با دیگر افراد کم استفاده مانند امیل اسمیت رو. ادی نکتیا و من حتی فابیو ویرا را وارد آن مکالمه می‌کنیم – به نظر می‌رسد بخشی واضح از این روند است.

با این حال، طرف دیگر آن این است که آرسنال از نظر دستمزد برای بازیکنی که ما واقعاً مایل به بازی کردنش نبوده‌ایم چه انتظاری منطقی دارد؟ من می دانم که بازار به دلیل این معاملات بین باشگاه ها برای بازیکنان جوانی که هیچ کس نام آنها را نشنیده است منحرف شده است، و من مطمئن هستم که بحث گسترده تری در مورد اینکه قوانین PSR چگونه به هم ریخته است که باعث می شود لیگ برتر در این نقل و انتقالات مضحک به نظر برسد وجود دارد. اتفاق افتادن. با این حال، این نقل و انتقالات – هر چقدر هم که ممکن است مبهم به نظر برسند (بسیار، btw!) – شامل بازیکنانی می شود که، در ارزش اسمی، هنوز پتانسیل خام دارند (من چقدر نمی دانم) و درگیر تاریخ، آمار و شواهد نیستند.

فکر می‌کنم وستهم حرکتی عالی برای نلسون خواهد بود، اما لزوماً متقاعد نیستم که این یک معامله خوب برای وستهام باشد. من ممکن است اشتباه کنم، واضح است. تغییر منظره، پویایی جدید و شانس بیشتر برای بازی بیشتر ممکن است باعث شکوفایی او شود و برخی از پتانسیل‌هایی را که او را به ستاره‌ای درخشان تبدیل کرده بود، زمانی که وارد رتبه‌های آکادمی می‌شد، درک کند. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که اگر من طرفدار وستهام بودم، جذب بازیکنی با مشخصات او را تا حدی سخت می دیدم.

با این حال، این هفته ما اسمیت رو را با فولام و کریستال پالاس، نکتیا با مارسی و حالا نلسون و وستهم داشتیم. به نظر می رسد که چند چیز در حال انجام است، و زمانی که خروجی وجود دارد، نیاز به ورود نیز وجود دارد، زیرا دلایل بی شماری وجود دارد که چرا این تیم قبل از شروع کمپین جدید نیاز به تزریق چیزی دارد. شاید این چیزی برای وبلاگ دیگری باشد.

فعلاً آن را همانجا می گذارم. اگر عضو Patreon هستید، در حال حاضر یک قسمت از Waffle برای شما وجود دارد، پادکستی که در آن من و جیمز در مورد همه چیز و همه چیز به جز فوتبال/آرسنال صحبت می کنیم. فردا با موارد بیشتر، و امیدوارم Arsecast نیز بازگردیم.

تا آن موقع.

https://arseblog.com/2024/07/reiss-nelson-and-the-west-ham-links/ منبع: