پیوندهای لیورپول با کلوسوس بوندسلیگا “موضوعی” وجود دارد

لیورپول به احتمال زیاد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال یک مدافع میانی خواهد بود و به گفته یک روزنامه نگار معتبر، شایعات در مورد یکی از گزینه های احتمالی “محتوا” هستند.

نیل جونز که به طور انحصاری با CaughtOffside برای آخرین ستون گزارش روزانه خود صحبت می کرد، به مجموعه ای از اهداف دفاعی اشاره کرد که به عنوان ورود احتمالی به آنفیلد در طول فصل خارج از فصل نام برده شده اند، که یکی از آنها ویلیان پاچو است.

در مورد هافبک میانی اینتراخت فرانکفورت، گزارشگر به این شرح اشاره کرد: “پیوندهای اخیر به ویلیان پاچو دارای محتوایی هستند”.

بیشتر بخوانید: روزنامه‌نگار خواستار اعتماد آرن اسلات به استاد لیورپول با تنها 9 شروع لیگ در این فصل شد.

بیشتر بخوانید: تجربه فابیو کاروالیو از مو صلاح کاملاً با صحبت های اخیر کاپیتان سابق لیورپول در تناقض است.

یکی از قابل اعتمادترین منابع اخبار باشگاه لیورپول در جونز نشان می دهد که شایعات پیرامون پاچو شایستگی دارد که نشان دهد این بازیکن 22 ساله می تواند یک هدف مناسب برای قرمزها در تابستان امسال باشد.

فابریتزیو رومانو گفته است که دفاع میانی احتمالاً یکی از اولویت‌های ما در پنجره نقل و انتقالات آینده خواهد بود و بوندسلیگا بازاری پرخرج برای LFC است و سه خرید آخر ما همگی از باشگاه‌های آلمانی (دومینیک شوبوسلای، واتارو اندو) هستند. ، رایان گراونبرچ).

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

بر اساس گزارش ها، ایده تضمین قرارداد دائمی برای بازیکن ملی پوش 6 فوتی اکوادور در تابستان و قرض دادن او مستقیماً به فرانکفورت برای یک سال مورد بحث قرار گرفته است، و این توافق دو طرفه سودمند ممکن است به طور بالقوه به ما کمک کند تا باشگاه های دیگر را شکست دهیم.

حتی با وجود اینکه ژارل کوانسا در چند ماه گذشته شکست خورده و سپ فن دن برگ قصد دارد از ماینتس قرضی خود را بازگرداند و احتمالاً در طول فصل پیش فصل به تیم اصلی تبدیل شود، همچنان احساس می شود که لیورپول باید یک مدافع میانی بیاورد. از الان تا پایان آگوست

آیا پاچو می تواند بازیکنی باشد که با این شرایط مطابقت داشته باشد؟ اظهارات جونز باعث دلگرمی می شود که این بازیکن اکوادوری می تواند یک هدف جدی برای سلسله مراتب آنفیلد باشد.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، جایی که آموریم اشتباه کرد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/05/08/neil-jones-substance-liverpool-transfer-links-pacho/ منبع: