پیکه: یک پدر می تواند بهترین بازیکن جهان باشد

وقتی از پیکه پرسیده شد که بین ارلینگ هالند و کیلیان امباپه کدام یک را ترجیح می دهد، پیکه پاسخ داد: “من فکر می کنم آنها هر دو بهترین بازیکنان حال حاضر هستند. آنها بسیار جوان هستند و شانس بردن توپ طلا” یا در آینده نزدیک را دارند. .
وی در مورد مقایسه این دو بازیکن افزود: “من فکر می کنم هالند فراتر از یک مهاجم است، او قدرت زیادی دارد و گل های زیادی به ثمر می رساند. امباپه بازیکن کاملی است که می تواند به عنوان وینگر و مهاجم پیشرفت کند.” من این فرصت را نداشتم که مقابل هلند بازی کنم، اما مقابل امباپه بازی کردم.» انتخاب بین آنها سخت است.
در پاسخ به این سوال که آیا منچستریونایتد بهتر است یا رئال مادرید، این بازیکن اسپانیایی پاسخ داد: “من فکر می کنم رونالدو بیشتر به عنوان وینگر در منچستریونایتد بازی کرده است، بنابراین او بیشتر روی جریان بازی تمرکز کرده است. او در رئال یک مهاجم بود و گل های زیادی به ثمر رساند. گلزنی و ایفای نقش مهمی در لیگ قهرمانان و قهرمانی رئال. انتخاب دشوار است. “شاید رئال مادرید بیشتر پیروز شود زیرا.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

جرارد پیکه مدافع کهنه کار بارسلونا معتقد است پدرش پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان جهان را دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پدر در ماه های اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب بارسلونا داشته و مورد توجه و تمجید بسیاری از کارشناسان و هواداران فوتبال قرار گرفته است.
حتی بسیاری او را با اسطوره های بزرگ تاریخ بارسلونا مانند آندرس اینیستا یا لیونل مسی مقایسه کرده اند. این موضوعی است که به نظر نمی رسد پیکه چندان با آن مخالف باشد.
مدافع بارسلونا به اسکای اسپورت گفت: پدر شانس زیادی برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان دارد. گاو هم برای سنش خیلی خوبه. ما در حال حاضر استعدادهای خوبی در بارسا داریم. آنها باید رشد کنند، اما اکنون بسیار خوب هستند.”


سرویس خبر شماره: 1822925 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 12:41 |
801 |

4نظرات