پیک شادی، کلاس ریاضی، تیم ملی ایران (تصویر)

او به عنوان چهارمین دروازه بان تیم ملی راهی جام جهانی شد، قصد ندارد در تورنمنت دیگری روی نیمکت بنشیند. این وضعیت در مورد پروژکتورها نیز صدق می کند. او برخلاف انتظار از لیست کارلوس کی روش خط خورد و حالا باید نظر مثبت قلعه نویی که سرمربی اش در سپاهان بود را بگیرد.

محبی که در این فصل یکی از ستاره های استقلال بوده و در سطح اروپا نیز فوتبال بازی کرده است، یکی از مدعیان تیم قلعه نویی است و قصد دارد از فرصت های باقی مانده تا آغاز جام ملت های آسیا نهایت استفاده را ببرد.


سرویس خبر شماره: 1896824
آوریل 01, 1402 در 06:30
919

0نقطه نظر

آسهای استقلال و رفقای سپاهانی!

محمد محبی به همراه هم تیمی های سابق خود در سپاهان در تمرین تیم ملی حاضر شد.

پیک شادی، کلاس ریاضی، تیم ملی ایران (تصویر)

محبی که تابستان امسال از سپاهان به سانتا کلارا سفر کرد و به استقلال پیوست، روز گذشته به همراه هم تیمی های سابق خود در تمرین تیم ملی حاضر شد. امید نورافکن و پیام الرشاد که با محبی در سپاهان در لیگ های نوزدهم و بیستم بازی کردند با این بازیکن عکس یادگاری گرفتند.

1834289

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد محبی که یکی از بزرگ ترین بازنده های تیم ملی در جام جهانی 2022 بود، این روزها در شرایطی کاملا متفاوت نسبت به چند ماه پیش، حضور در لیست نهایی امیر قلعه نویی را انتخاب کرد. برای شرکت در جام ملت ها را آماده می کند.

نکته جالب در مورد این سه سرباز سابق این است که چند پیراهن تیم ملی به تن دارند. در تیم ملی نیازمندان شماره 12 را می پوشند و نورافکن با پیراهن شماره 21 با هم تیمی های خود مسابقه می دهد که مجموع این 2 شماره ما را به عدد 33 می رساند که بر تن محمد محبی است. ستاره این فصل استقلال که در لیگ برتر هم بازی می کند رقابت سختی با هم تیمی های سابق خود برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی