پیگیری: بتیس به دنبال پیوستن به CL


سرویس خبر شماره: 1821130 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 10:59 |
675 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال بتیس شب گذشته در فینال جام حذفی اسپانیا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد با غلبه بر این تیم قهرمان لیگ شود.
دو تیم در وقت قانونی به تساوی 1-1 رسیدند و پس از دو ساعت وقت اضافه که بدون حادثه به پایان رسید، ضربات پنالتی سرنوشت جام را مشخص کرد که رئال بتیس با نتیجه 4-5 مقابل والنسیا پیروز شد.
پیگرینی پس از بازی به خبرنگاران گفت: ترکیب حمایت هواداران و کیفیت این بازیکنان بسیار مهم بود. وقتی هواداران را روی سکوها دیدم، متوجه شدم که شکست در این مسابقه برای ما بسیار سخت است. این بازیکنان همیشه آرام بودند و به سبک بازی خود ادامه دادند.”

وی با اشاره به هدف تیمش برای آینده گفت: می خواهیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بجنگیم. ما قبلاً یک قهرمانی کسب کرده ایم اما فکر می کنم تیم اکنون انگیزه بیشتری برای ادامه در لالیگا دارد. ما می خواهیم تلاش کنیم تا به تیم های بالای جدول نزدیک شویم.
سرمربی رئال بتیس همچنین درباره تجربیات موفق قبلی خود در تیم های دیگر افزود: دوست ندارم احساس قهرمانی در این تیم را با هیچ چیز دیگری مقایسه کنم، امروز روز بسیار خوشحالی است. من فصل های خوبی را با تیم های دیگر سپری کردم. اما امروز قطعا روز بسیار ویژه ای برای من و رئال بتیس بود، جایی که با هم پیروز شدیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

مانوئل پلگرینی، سرمربی رئال بتیس می گوید تیمش پس از قهرمانی در کوپا دل ری، انگیزه بیشتری برای لیگ دارد.