پی اس جی، مانع جدید رئال برای جذب پدیده فرانسوی


سرویس خبر شماره: 1817250 |
09 فروردين 1401 ساعت 21:47 |
7,127 امتیاز خبر|

2نظرات

پاریس به دنبال شوامن است

شوامنی اولین گل ملی خود را در بازی اخیر فرانسه مقابل ساحل عاج به ثمر رساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید چند سالی است که توجه ویژه ای به بازیکنان جوان با استعداد دارد و در این راستا شاهد جذب وینیسیوس، رودریگو، فده والورده، کاماویگا و … از سوی این باشگاه بوده ایم.

فوتبال فرانسه نیز در سال های اخیر به بازار خوبی برای رئال تبدیل شده است و کهکشانی ها نیز به شکار بازیکنان این لیگ توجه زیادی دارند. طبق گزارش مارکا چند ماه پیش، رئال مادرید علاقه مند به جذب است.“اورلین شوامنی”، هافبک 21 ساله موناکو و تیم فرانسه شد. شوامنی در آخرین بازی لیگ ملت های اروپا در غیاب آنگولو کانته جای او را در ترکیب ثابت خروس ها گرفت و عملکرد درخشانی هم داشت.

رئال مادرید برای جذب پدیده جدید فوتبال فرانسه به مصاف رقیب جدی مانند پی اس جی می رود.

موناکو در سال 2019 مبلغ 18 میلیون یورو به بوردو برای جذب شوامن پرداخت کرد و ارزش او اکنون 35 میلیون یورو است. ستاره جدید فرانسوی تا سال 2024 با موناکو قرارداد دارد اما ممکن است فصل آینده او را در رئال مادرید ببینیم.

مارکا دو هفته پیش اعلام کرد که رئال مادرید پس از چندین دور مذاکره مثبت با شوامنی به توافق نهایی رسیده است، اما امروز مشخص شد که پاری سن ژرمن نیز وارد میدان شده و رقابت اصلی برای جذب شوامنی بین رئال مادرید و پاری سن خواهد بود. ژرمن . هر دو باشگاه شوامنی را در لیست خرید خود دارند و پاری سن ژرمن تا آخرین لحظه در تلاش برای خرید او است. از سوی دیگر، سران رئال مادرید جذب همزمان کیلیان ام باپه و ارلینگ هالند را در دستور کار خود دارند و در صورت موفقیت این پروژه، خرید شومانی در تابستان 2022 برای آنها ممکن نخواهد بود. موناکو می خواهد 60 میلیون یورو بیشتر برای فروش هافبک ستاره.