پی اس جی به خاطر خرید مسی از بارسا تحت پیگرد قانونی قرار گرفت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیونل مسی تابستان سال گذشته از بارسلونا به پی اس جی رفت. مسی می خواست قراردادش را با بارسا تمدید کند اما مشکلات مالی متعدد باشگاه کاتالان در نهایت مانع از این کار شد و او نیز ترجیح داد با قراردادی دو ساله به پی اس جی برود. مدت کوتاهی پس از نهایی شدن انتقال مسی به پاری سن ژرمن، گروهی از اعضای رسمی باشگاه بارسلونا از پی اس جی به اتحادیه اروپا شکایت کردند و پرونده ای علیه باشگاه پاریسی باز شد. به گزارش رسانه های اسپانیایی، اولین جلسه علنی دادگاه عمومی اتحادیه اروپا برای رسیدگی به شکایت اعضای رسمی باشگاه بارسلونا امروز برگزار شد.

برانکو در این خصوص گفتاتحادیه اروپا تنها نهادی در سطح اروپایی است که می‌تواند کمیسیون اروپا را مجبور به تغییر قوانین فوتبال قاره‌ای کند، زیرا یوفا در هماهنگی ناکام مانده است.

این وکیل همچنین گفت که اگر دادگاه دادگستری اروپا تخلفی را تشخیص دهد، می تواند هم اتحادیه فوتبال فرانسه و هم پی اس جی را محکوم کند.


سرویس خبر شماره: 1845745
07 مه 1401 ساعت 6 بعد از ظهر.
2.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اولین جلسه رسیدگی به شکایت چند تن از اعضای رسمی باشگاه بارسلونا از باشگاه پاری سن ژرمن امروز برگزار شد.

پی اس جی به خاطر خرید مسی از بارسا تحت پیگرد قانونی قرار گرفت!

برانکو ادامه داد: ما می خواهیم فوتبال حرفه ای اروپا را اصلاح کنیم. می دانیم که بلندپروازانه به نظر می رسد، اما همچنین می خواهیم خوان لاپورتا و هیئت مدیره بارسا به ما بپیوندند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش کادنا و به نقل از خوان برانکو، وکیل گروه شاکی، مساوی نبودن شرایط فرانسه و اسپانیا مهم ترین دلیل انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن است و آنها معتقدند پی اس جی به دلیل کیفیت بهتر قوانین مالیاتی فرانسه، نبود محدودیت حقوقی در فوتبال این کشور و همچنین نقض فیرپلی مالی، توانست مسی را جذب کند.