پی اس جی و رد ادعای گوتیه: این آخرین بازی مسی نیست

گوتیه در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: “من این شانس را داشتم که مربی بهترین بازیکن تاریخ شوم. این آخرین بازی او در پارک دو پرنس خواهد بود، امیدوارم بهترین استقبال ممکن از او شود. او نقش مهمی داشته است. من هیچ دلیلی برای توجیه نظرات و انتقادات او نمی یابم.”

1882467

مسی سال 2022 را با قهرمانی در جام جهانی قطر به پایان رساند تا آن را به یکی از رویایی ترین اتفاقات دوران فوتبالش تبدیل کند. او بازیکن همه فن حریف سومین قهرمانی تاریخ البیسلسته در جام جهانی بود و به همین دلیل جایزه بهترین بازیکن فیفا در مراسم دبست را نیز دریافت کرد. با این حال، اوضاع برای این ستاره در عرصه باشگاهی چندان خوب پیش نرفت.

1882469

به گزارش باشگاه پاری سن ژرمن، کریستوف گوتیه گفت این آخرین بازی لیونل مسی در این فصل بود و او نگفته بازی مقابل کلرمون آخرین بازی ستاره آرژانتینی پاریسی ها بوده است. در عین حال، روشن شدن پی اس جی لزوما به معنای تایید لیونل مسی نیست. بازیکنی که قراردادش 30 ژوئن به پایان می رسد. هر چند که او همچنان گزینه تمدید قرارداد را برای یک فصل دیگر دارد.

1882466

پاری سن ژرمن ادعای کریستوف گوتیه در مورد جدایی دائمی لیونل مسی را تکذیب کرد.

پی اس جی و رد ادعای گوتیه: این آخرین بازی مسی نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستوف گوتیه، سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از آخرین بازی فصل تیمش مقابل کلرمون، جدایی لیونل مسی در پایان این فصل را تایید کرد در حالی که پایان این بازیکن آرژانتینی داستان ستاره در پاریس تایید شد. اما باشگاه پاری سن ژرمن ساعتی پیش این ادعای سرمربی خود را تکذیب کرد.

ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن که 7 بار برنده توپ طلا شد، در صورت جدایی از پاریس با پیشنهادهای مختلفی روبرو می شود. از جمله این پیشنهادات می توان به پیشنهاد نجومی باشگاه الهلال عربستان اشاره کرد که او را به گران ترین بازیکن تاریخ تبدیل خواهد کرد. البته گزینه های دیگری مانند بازگشت به بارسلونا یا انتقال به اینترمیامی نیز روی میز لئو در نظر گرفته شده است.

با وجود نارضایتی عمومی از عملکرد مسی، این بازیکن در مجموع عملکرد بدی در این فصل در لیگ 1 فرانسه نداشته است. او در 31 بازی 16 گل زده و 16 پاس گل داده است. کاپیتان آرژانتین هفته گذشته نیز گل لیگ تیمش را مقابل استراسبورگ به ثمر رساند، اما چون ماموریت اصلی را انجام نداد، نتوانست جایی در قلب هواداران پاریسی باز کند. آنها انتظار داشتند که مسی در لیگ قهرمانان اروپا مانند جام جهانی نقش رهبر لیگ را برای آنها ایفا کند، اما او تنها سایه ای از این آرزو بود و به خصوص در دیدار مقابل بایرن مونیخ که منجر به حذف تیم شد. پاریسی ها، او عملکرد فوق العاده متوسطی داشت.

تناقض اظهارات گالتیه و پاری سن ژرمن در مورد آینده مسی را درست از مراسم رونمایی از لباس های فصل آینده این باشگاه می توان دید. سرمربی پاری سن ژرمن در حالی که همین چند روز پیش با حضور لیونل مسی از لباس های فصل جدید تیمش رونمایی شد، سرود خداحافظی برای مسی می خواند. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد مسی در عرصه بین المللی و منافع اقتصادی سرشار او برای پاریسی ها، مالکان قطری این باشگاه تمام تلاش خود را برای حفظ او انجام می دهند. با این حال، رفتار نامناسب هواداران و از دست دادن محبوبیت مسی، او را کاملا مصمم به جدایی کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1941473
12 ژوئن 1402 در 01:19
10.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

مسی در این فصل نتوانست نقشی را که در تیم ملی آرژانتین داشت در پاری سن ژرمن ایفا کند. عملکرد ضعیف او، به ویژه در لیگ قهرمانان اروپا، با خشم هواداران مواجه شد. هوادارانی که مسی را برای چندین بازی هو کردند تا نشان دهند که علاقه ای به حضور او در تیمشان ندارند. در این بین، روز انتقال ستاره آرژانتینی به پاری سن ژرمن یکی از شلوغ ترین روزهای پاریس بود و هواداران پاری سن ژرمن در آن زمان تصور می کردند حضور مسی می تواند به بازی پایان دهد.شکست آنها در لیگ قهرمانان اروپا و روزهای متفاوتی را برای آنها رقم بزند.

1882468