چارلز بارکلی به زیون ویلیامسون می‌گوید که سر فرم باشد

“شما هرگز از تناسب اندام سالم نخواهید بود… امیدوارم این راه را اشتباه نگیرید، این انتقاد مثبت است… من با استعداد و اضافه وزن به جای شما بوده ام.”

بسیاری از زمان های از دست رفته به دلیل مصدومیت را می توان به اندازه و وزن ویلیامسون نسبت داد. زمانی که از دانشگاه خارج می‌شد نگرانی‌هایی در مورد تیپ بدنی او وجود داشت، اما مهارت و ورزش کاری او باعث شد که به هر حال در مجموع اولین انتخاب شود. اما نیواورلئان پلیکانز ممکن است به زودی با تأسف از این تصمیم به گذشته نگاه کند، علیرغم اینکه او اولین انتخاب مورد توافق در سال 2019 بود.

توصیه چارلز بارکلی به زیون ویلیامسون.

اما حداقل یک نفر وجود دارد که همین مبارزات را پشت سر گذاشته و در نهایت در طرف مقابل موفق ظاهر شده است، و اخیراً کلمات حکیمانه ای را به ویلیامسون قرض داده است.

ویلیامسون مطمئناً از همه جهات مشاوره دریافت می کند. افراد زیادی هستند که به او اهمیت می‌دهند و می‌خواهند او موفق شود، اما تعداد کمی از آنها دقیقاً می‌دانند که او در چه شرایطی قرار دارد و مشکلاتی را که می‌تواند با مشکلات وزن در NBA پیش بیاید.

بارکلی هم در دوران بازی خود و هم بعد از آن با مشکلات وزنی خود دست و پنجه نرم کرد. شاید هیچ مقایسه تاریخی بهتری برای تیپ بدنی زیون ویلیامسون نسبت به بارکلی وجود نداشته باشد و جوانتر از این دو باید به توصیه های دولتمرد بزرگ توجه کند.


راهنماهای شرط بندی NBA که ممکن است دوست داشته باشید


– ClutchPoints (@ClutchPointsApp) 25 مه 2023

(از طريق @SiriusXMNBA)pic.twitter.com/bDwVgBVQbV

گزارش هایی مبنی بر بی توجهی ویلیامسون به عادات غذایی خود وجود دارد. او با وزن 284 پوند ذکر شده است، اما نکاتی وجود دارد که در آن او 300+ را فشار می دهد. وقتی او بازی می کند، اعداد و آمار او فوق العاده بوده است. اما باقی ماندن در دادگاه بزرگترین مشکل است.



https://sportslens.com/news/watch-charles-barkley-tells-zion-williamson-to-get-in-shape/ منبع:

-چارلز بارکلی

ای کاش می توانستم با صهیون بنشینم [Williamson] و بگویید “ای مرد، تو استعداد زیادی داری، اما باید کمی وزن کم کنی و خوش اندام شوی، زیرا تا زمانی که فرم نگیری، نمی توانی بسکتبال بازی کنی.”

– ClutchPoints (@ClutchPointsApp) 19 مه 2023

“یکی باید به شما بگوید که باید به فرم برسید. در صورت عدم تناسب اندام، مدام صدمه می بینید… من برای موزس مالون بسیار خوشحالم. او به من گفت که الاغ چاقم را خوب کنم و باعث شد 50 پوند وزن کم کنم. تمام پویایی زندگی من را تغییر داد… تو هرگز سالم و بی شکل نخواهی بود… من جای تو بوده ام.”

(از طريق @NBAonTNT)pic.twitter.com/8h6FFbNnS8

در یک قسمت از اتاق بخار، چارلز بارکلی به بحث درباره زیون ویلیامسون و وضعیت او پرداخت. بارکلی در حالی که با ارنی جانسون نشسته بود، مستقیماً از طریق دوربین و میکروفون با ویلیامسون صحبت کرد.