چارچوب ملی استقلیلی با سرخابی های قدیمی (عکس)

روزبه چشمی که پس از دومین دوره موفق جام جهانی و درخشش برای تیم ملی و گلزنی به ولز، به عملکرد خوب خود در استقلال ادامه داد و به گفته امیر قلانوی در خط میانی این تیم تبدیل به مهره اصلی این تیم شد. تیم ملی را پیدا کرد و با هم تیمی های قدیمی و جدید خود در تمرین شرکت کرد.

1834176

میلاد زکی پور، مدافع چپ سپاهان که تجربه همکاری با قلانوی در گلگهر سیرجان و استقلال را داشت، با توصیه این سرمربی و البته با عملکرد فوق العاده اش در تیم برتر لیگ برتر، بار دیگر به تیم ملی دعوت شد. روحیه و انگیزه بالا قبل از شروع تمرین دیروز در چهره او دیده می شد.


سرویس خبر شماره: 1896769
Mar 29, 1401 @ 4:10 ب.ظ
3.9 هزار |

0نقطه نظر

ملی پوشان استقلال، سپاهان و تراکتور چندین بار در کنار هم در اردوی تیم ملی دیده شده اند.

چارچوب ملی استقلیلی با سرخابی های قدیمی (عکس)

رضا اسدی، هافبک سابق پرسپولیس هم دیگر بازیکنی است که در چارچوب مشترک دیده شده و در کنار چشمی و زکی پور لبخند می زند. او انتقال جالبی هم از هافبک دفاعی به فوروارد داشت و یکی از گلزنان تراکتور در این فصل محسوب می شود و برخلاف اردوهای گذشته به تیم ملی دعوت شد و انگیزه زیادی برای ماندن در تیم ملی دارد.
عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین تمرین تیم ملی روز گذشته با هدایت امیر قلانوی سرمربی این تیم در حالی برگزار شد که چند چهره جدید برخلاف اردوهای گذشته در آن حضور داشتند که میلاد زکی پور مدافع چپ سپاهان و رضا اسدی نیز در آن حضور داشتند. هافبک-مهاجم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در کنار روزبه چشمی، ملی پوشان با سابقه دیگری نیز دیده شدند.