چالش بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالات/ شرایط برای تیم قهرمان اصلا خوب نیست



پرسپولیس به دیدنی ترین شکل ممکن قهرمان لیگ شد و یکی از نمایندگان ایران در لیگ برتر آسیا خواهد بود. با این حال در روزهای اخیر آنقدر اتفاقات پیرامون پرسپولیس رخ داده که هواداران به شدت نگران آینده تیمشان هستند. جدایی چند ستاره پرسپولیس و نبود یک بازیکن جدید باعث شده تا پرسپولیس در نقل و انتقالات شروع خوبی نداشته باشد.

یکی از بزرگترین چالش های پرسپولیس در نقل و انتقالات مربوط به تمدید قرارداد ستاره های این تیم بود. تعداد زیادی از قراردادهای بازیکنان پرسپولیس به پایان رسیده و تنها بازیکنانی مانند امیری، پورعلی گنجی و رفیعی قرارداد خود را تمدید کرده اند. در کنار این بازیکنان، بازیکنان دیگری هم هستند که قراردادشان تمدید نشده و بازیکنانی مانند ترابی، اسماعیلی فر و بیرانوند در آستانه جدایی از پرسپولیس هستند.

منهای 3 بازیکنی که قرارداد خود را تمدید کردند (باشگاه پرسپولیس هنوز قرارداد سروش رفیعی را به طور رسمی اعلام نکرده است اما این بازیکن با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده است) برخی بازیکنان برای فصل آینده با این تیم قرارداد دارند اما در مجموع تنها 11 بازیکن به صورت رسمی اعلام کردند. برای فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارم. این موضوع به چالش بزرگی برای این تیم و مدیرانش تبدیل شده و کار درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس برای ساخت تیمی قدرتمند برای فصل آینده بسیار سخت است.

مرتضی پورعلیگنجی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی زادگان، اوستون ارونوف، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، امید عالیشاه، سعید صادقی، محمد خدابنده لو و عیسی آل کثیر نفرات لیست بزرگسالان پرسپولیس برای فصل آینده هستند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال