چراغ سبز برناردو به پاری سن ژرمن: در تابستان خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد!

در پاسخ به سوالی درباره آینده خود، سیلوا نه این شایعات را تکذیب کرد و نه تایید کرد و نشان داد که می تواند تابستان آینده در باشگاهی غیر از منچسترسیتی باشد: برنامه این است که فصل را به خوبی به پایان برسانیم، لیگ برتر را ببریم، در فینال جام حذفی با یونایتد بازی کنیم و سپس نوبت به اینتر می رسد. بیایید ببینیم بعد از تابستان چه اتفاقی می افتد.”

1876791

اگر برناردو سیلوا مطمئن بود در سیتی می ماند، باید با قاطعیت پاسخ می داد. اما به نظر می رسد شایعات به واقعیت نزدیک تر است.

روزنامه ورزشی اکیپ چاپ پاریس نیز گزارش داد که سیلوا دائما با مشاور ورزشی پاری سن ژرمن، لوئیس کامپوس در تماس است و این دو از زمان همکاری در موناکو تا به امروز، ارتباط خود را قطع نکرده اند و سیلوا مایل است به کامپوس در پاری سن ژرمن بپیوندد.


سرویس خبر شماره: 1938238
28 مه 1402 در 03:27 ب.ظ
4.8K |

0نقطه نظر

این بازیکن پرتغالی با دو گلی که در این فصل مقابل رئال مادرید به ثمر رساند، تعداد گل های او را در تمامی رقابت های این فصل به 7 گل رساند و در عین حال 5 پاس گل نیز داد. او در کنار کیلیان امباپه یکی از افتخارات موناکو در قهرمانی در لیگ فرانسه بود و حالا این زوج مرگبار می توانند دوباره در PSG هم تیمی شوند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

برناردو سیلوا که ستاره بازی سیتی – رئال مادرید بود در مورد آینده خود و شایعه پیوستن به پاری سن ژرمن صحبت کرد.

چراغ سبز برناردو به پاری سن ژرمن: در تابستان خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ستاره 28 ساله پرتغالی در کانون شایعات پیرامون لیونل مسی قرار گرفته است. رسانه های فرانسوی گزارش دادند که پس از جدایی لیونل مسی از پاری سن ژرمن در تابستان امسال، این باشگاه فرانسوی برناردو سیلوا را به جای او خریداری خواهد کرد.