چراغ قرمز در بارسلونا؛ این انتقال امکان پذیر نیست!

نشریه موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد که ویارئال برای انتقال خوان فویت مذاکره نخواهد کرد و بند فسخ 42 میلیون یورویی در قرارداد او، انتقال او به نیوکمپ را دشوار خواهد کرد. خوان فویت پس از انتقال قرضی به تاتنهام تابستان گذشته توسط ویارئال خریداری شد و با مبلغ 15 میلیون یورو راهی این باشگاه شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فعالیت بارسلونا در بازار تابستانی هنوز تمام نشده و هر روز نام بازیکنان جدیدی برای انتقال به این باشگاه در سه هفته باقی مانده مطرح می شود. حالا رویارویی خوان فویت، مدافع راست 24 ساله ویارئال و متئو ژرمن، مدیر ورزشی بارسلونا، رهبران زردپوشان لالیگا را شگفت زده و نگران کرده است. این بازیکن آرژانتینی یکی از بازیکنان کلیدی اونای امری است و این باشگاه تحت هیچ شرایطی با فروش او به بارسلونا موافقت نخواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1838686
25 اوت 1401 @ 8:47 ب.ظ
44.1 هزار |

12نقطه نظر

شرایط بارسلونا برای جذب خوان فویت بسیار سخت است و ویارئال حاضر به پذیرش انتقال این بازیکن نیست.

اما این مدافع به سرعت تبدیل به بازیکنی کلیدی در تیم ویارئال شد و نبوغ خوان فویت یکی از دلایل موفقیت این باشگاه در فصل گذشته و رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر تیم های بزرگی مانند یوونتوس و بایرن مونیخ بود. بارسلونا در حال حاضر برای جذب مارکوس آلونسو و به خدمت گرفتن ژول کوند با مشکل مواجه است و پرداخت بند آزادسازی خوان فویت تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که آنها در تابستان فروش زیادی داشته باشند.



مجله اخبار فوتبال خارجی