چرا آرن اسلات ممکن است کارکنان کامل لیورپول را برای روز اول پیش فصل نداشته باشد – لیورپول اف سی

آرنه اسلات اولین پیش فصل خود را به عنوان سرمربی لیورپول در تابستان امسال نظارت خواهد کرد، اما هلندی ممکن است این کار را بدون دستیار سیپکه هالشوف تا اواخر جولای انجام دهد.

پیش فصل بعدی برای لیورپول بسیار متفاوت خواهد بود، زیرا یورگن کلوپ و کادرش برای 8 فصل گذشته آماده می شوند.

با جدایی کلوپ و آماده شدن اسلات برای به عهده گرفتن نقش سرمربی، تابستان می تواند چهره جدیدی به خود بگیرد، به ویژه زمانی که بازیکنان با روش های تمرینی هلندی سازگار می شوند.

با این حال، دستیار مدیر اسلات، هموطن 49 ساله هالشوف، ممکن است به دلیل تعهدات در یورو 2024، از شروع پیش فصل غایب باشد.

قراردادی با فاینورد برای Hulshoff، رئیس عملکرد روبن پیترز و مشاور فنی Etienne Reijnen انجام شد تا اسلات را در آنفیلد دنبال کنند.

کودی گاکپو از هلند، ویرژیل ون دایک از هلند در جریان بازی گروه A جام جهانی فوتبال قطر 2022 بین هلند و قطر در ورزشگاه آل بیت در 29 نوامبر 2022 در الخور قطر، 1-0 را جشن گرفتند.  ANP Maurice VAN STONE اعتبار: ANP/Alamy Live News

اما هالشوف در حال حاضر نقش خود در فاینورد را با موقعیتی مشابه در تیم ملی هلند ترکیب می کند، جایی که او به عنوان شماره 2 برای رونالد کومان خدمت می کند.

او در ابتدای سال 2023 به این سمت منصوب شد و در اولین اردوی تمرینی آنها با هم توجه ویرجیل فن دایک را به خود جلب کرد.

در حال حاضر هیچ گزارشی مبنی بر تغییر وضعیت او قبل از یورو که بین 14 ژوئن تا 14 جولای در آلمان برگزار می شود، وجود ندارد.

این می‌تواند به این معنا باشد که اسلات بدون نزدیک‌ترین متحدش زندگی خود را در لیورپول آغاز می‌کند – که، باید تاکید کرد، او با اجرای اکثر جلسات تمرینی مشابه پپین لیندرز زیر نظر کلوپ اعتبار دارد.

اولین بازی دوستانه پیش فصل لیورپول در حال حاضر برای 26 جولای برنامه ریزی شده است، زمانی که آنها در اولین بازی تور آمریکا به مصاف رئال بتیس خواهند رفت.

بنابراین، زمان حضور هالشوف در یورو با آن سفر به پیتسبورگ تضاد نداشت، اما بدون شک بر آماده سازی اولیه حیاتی تأثیر خواهد گذاشت.

در این مرحله، این احتمال وجود دارد که لیورپول دستیار خود را از دو شغل رد کند، به این معنی که هالشوف باید از نقش خود در هلند خارج شود.

اما تئوری کار این است که اسلات بدون هالشاف در هفته های اولیه پیش فصل پیش از پیوستن مجدد به مرسی ساید در اواسط ژوئیه، کار را انجام می دهد.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/why-arne-slot-may-not-have-full-liverpool-staff-for-day-1-of-pre-season/ منبع: