چرا “آسمان حد است” برای هدف LFC رومئو لاویا – “او همه ابزارها را در اختیار دارد” – لیورپول FC

مشکلات بسیار زیادی وجود داشته است و همه آنها را می توان در گروه مالکیت، اسپورت ریپابلیک و تصمیم گیری راسموس آنکرسن جستجو کرد.

او فقط 19 سال دارد و آسمان محدودیت است.

آیا فکر می کنید قرمزها فصل آینده “بازگشت” خواهند شد؟

آیا فکر می‌کنید قدیس‌ها فوراً برمی‌گردند؟

ممکن است بعدازظهر با درام سال های اخیر نباشد، اما با این وجود، قرمزها امیدوار به پایان مثبت فصل 2022/23 هستند.

لیورپول از افرادی مانند کودی گاکپو و داروین نونز بهره خواهد برد که به ترتیب نیم فصل و یک فصل از لیگ برتر را در اختیار دارند، اما بازسازی هافبک باید به خوبی اجرا شود.

دوندگی های آلکاراز در پشت از عمق ممکن است به مدافعان میانی شما چیزی برای فکر کردن بدهد، اما این نباید چیزی باشد که باعث ایجاد مشکل زیادی شود.

ما یک مقدار کاملاً ناشناخته خواهیم بود – از دیدن قهرمانی ما به همان اندازه تعجب نمی‌کنم که ببینم ما حدوداً چهاردهم شویم.

قبل از بازی، با هوادار و نویسنده Saints، لوک عثمان صحبت کردیم.@lukeosman_) برای شنیدن در مورد مبارزات انتخاباتی تیمش، آینده لیورپول و موارد دیگر.

وضعیت مدیریتی را چگونه ارزیابی می کنید؟

من واقعاً انتظار ندارم که ما هیچ تهدیدی برای لیورپول ایجاد کنیم.

منچسترسیتی فقط قوی‌تر می‌شود و منچستریونایتد به خوبی برای رقابت دوباره در صورت تصاحب آنها مجهز خواهد شد.

دفاع ما یک تصادف اتومبیل است و دروازه بان ما یک هولوگرام است – من کاملاً انتظار دارم روبرتو فیرمینو با سبکی امضا کند!

همچنین هیچ سابقه ای در مورد حضور تیم ها وجود ندارد، که باید حداقل انتظار سال آینده باشد، بنابراین دیدن اینکه چگونه بازی می کند جالب خواهد بود.

ما احتمالاً در تابستان امسال فقط حدود 40 میلیون پوند برای او به دلیل سقوطمان دریافت خواهیم کرد، اما من واقعاً معتقدم که هر چیزی کمتر از حدود 70 میلیون پوند در عصر امروز یک معامله است.

کدام بازیکنان بیشتر درخشیده اند و تلاش کرده اند؟

لستر، انگلیس - دوشنبه، 15 می 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه فوتبال لستر سیتی و باشگاه لیورپول در ورزشگاه کینگ پاور جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ما رالف هاسنهاتل را به سرعت اخراج نکردیم. در تابستان نتوانست یک بازیکن شروع بسیار مورد نیاز را به خدمت بگیرد، در حالی که تیم را با بچه های آزمایش نشده پر کرد. ناتان جونز را منصوب کرد. پنجره ژانویه را به هم ریخت و روبن سلز را از سمت خود به عنوان دستیار مدیر به سرمربی ارتقا داد و او وحشتناک بوده است.

بدون دانستن اینکه تجارت تابستانی چگونه خواهد بود، گفتن آن بسیار سخت است.

حتی هدهای قابل اعتمادتری مانند جیمز وارد پروس و کایل واکر پیترز در این فصل ضعیف شده اند، اما آنها از بدترین ها فاصله زیادی داشته اند.

او در چنین شرایط سختی در این فصل عالی عمل کرده است و همه ابزارها را دارد که اگر حرکت درستی انجام دهد ظرف چند فصل یک هافبک نخبه باشد.

با نگاه کردن به روز یکشنبه، نبردهای کلیدی کجا هستند؟

رومئو لاویا سر و گردن بالاتر از بازیکنان ما بوده است. او از اولین ضربه‌اش به توپ برای ما، زمانی که اولین بازی خود را در لیگ برتر مقابل تاتنهام در روز افتتاحیه انجام داد، فوق‌العاده بود.

با این حال، جایگزین، در الکس مک کارتی، از زمانی که او به ترکیب اصلی بازگشت، ثابت کرده است که به همان اندازه ضعیف است، اگر نه بدتر.

غریزه من این است که ما مستقیماً به میدان نخواهیم آمد زیرا تصمیم گیرندگان در باشگاه در طول این فصل ثابت کرده اند که نمی توان به آنها اعتماد کرد – هر تماس بزرگی اشتباه بوده است.

در مورد لیورپول، کمپین آنها را چگونه ارزیابی می کنید؟

آدام آرمسترانگ به طرز دردناکی تاثیرگذار نبوده است، در حالی که افرادی مانند محمد الیونوسی، ابراهیما دیالو و بسیاری دیگر به طور معمول در اجراهای بدی ظاهر شده اند.

من حتما انجام میدم. من فکر می‌کنم لاویا خرید خوبی برای تقریباً تمام باشگاه‌های جهان خواهد بود – او خیلی خوب است.

این تجسم مطلق یک لاستیک مرده در روز یکشنبه است، اما من شک ندارم که با شکست فصل بیست و ششم لیگ خود شرمنده خواهیم شد.

این باید یک فصل تضعیف کننده برای Saints بوده باشد – چه چیزی اینقدر اشتباه بوده است؟

یک فصل طولانی و ناامید کننده برای تیم یورگن کلوپ بعدازظهر یکشنبه به پایان می رسد و اکنون رتبه پنجم قطعی شده است.

کارلوس آلکاراز نیز شایسته ذکر است – او از زمان پیوستن به راسینگ کلاب در ژانویه واقعاً خوب بوده است و تنها بازیکنی است که جلوی دروازه خونسردی خود را نشان داده است.

2R2MWWX لیورپول، انگلستان.  20 مه 2023. روبرتو فیرمینو از لیورپول در اواخر بازی در جریان بازی لیگ برتر در آنفیلد، لیورپول، گل تساوی را جشن می گیرد.  اعتبار تصویر باید به شرح زیر باشد: گری اوکلی/اسپورتیماژ اعتبار: Sportimage Ltd/Alamy Live News

گاوین بازونو همچنان یک دروازه بان آینده دار است، اما او در این فصل روزهای سختی را سپری کرده است.

سطح حرفه ای بودن، ثبات و عملکرد او برای یک جوان 19 ساله در اولین دوره بزرگسالی به طرز عجیبی خوب بوده است، به خصوص در چنین فصلی بد برای تیم.

فوق العاده عجیب و غریب! شما گاهی اوقات غیرقابل بازی به نظر می رسید و در بعضی مواقع نسبتاً بدبین به نظر می رسید.

انتظارات باید این باشد که حداقل در جمع شش تیم برتر به پایان برسیم، اما این یک کمپین بی رحمانه چالش برانگیز خواهد بود.

بنابراین، همه این چیزها به اشتباه رفته اند … و این فقط یک خلاصه کوتاه است!

لیورپول مبارزات خود را با سفر به قدیس‌هایی که قبلاً سقوط کرده‌اند، به پایان می‌رساند، در جایی که اساساً در سنت ماری یک لاستیک مرده است.

در مورد قسمت دوم این سوال، انتخاب کنید!

ساوتهمپتون با پیروزی مقابل لیورپول به دنبال خروج از لیگ برتر خواهد بود و هواداران قرمزها به‌دقت هدف رومئو لاویا را زیر نظر دارند.

به نظر می رسد که راسل مارتین مردی است که وارد می شود و من احساسات متفاوتی در مورد این موضوع دارم.

فکر می‌کنم لیورپول در فصل آینده به جمع چهار تیم برتر بازخواهد گشت، اما فکر می‌کنم رقابت قهرمانی ممکن است دور از دسترس باشد.

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 12 مارس 2023: روبن سلز، سرمربی ساوتهمپتون در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین منچستریونایتد و ساوتهمپتون در اولدترافورد.  این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اسپورت ریپابلیک قصد دارد تیم را به سمت سبکی با مالکیت سنگین تر سوق دهد، که با سقوط به چمپیونشیپ منطقی است، اما دوران مارتین در هر دو تیم MK Dons و Swansea دارای عملکردهای خطی با فرم عالی و وحشتناک است.

ما در این فصل در لیگ برتر نزدیک به 70 گل دریافت کرده‌ایم، بنابراین ضعفی که لیورپول می‌تواند از آن استفاده کند و از آن استفاده خواهد کرد، در همین است.

لاویا در حال حاضر آنقدر باهوش و باهوش است که من هیچ نگرانی در مورد ورود او به باشگاهی مانند خط هافبک لیورپول ندارم.

لیورپول می خواهد فصل را با موفقیت تمام کند و نباید در انجام این کار مشکلی داشته باشد.

منچستر، انگلستان - یکشنبه، 12 مارس 2023: جیمز وارد پروس ساوتهمپتون در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین منچستریونایتد و ساوتهمپتون اف سی در اولدترافورد.  این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول، انگلستان - شنبه، 20 می 2023: روبرتو فیرمینو بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل تساوی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین لیورپول اف سی و استون ویلا اف سی در آنفیلد جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

سلز مجبور شد برود. او واقعاً به اندازه جونز بد بوده است، اما فقط با رسانه ها قابل تحمل تر است و خود را به شکلی معمولی تر نشان می دهد.

من برای ساوتهمپتون 0-3 لیورپول خواهم رفت.



https://www.thisisanfield.com/2023/05/why-sky-is-the-limit-for-lfc-target-romeo-lavia-he-has-all-the-tools/ منبع:

آیا فکر می کنید رومئو لاویا خرید بالقوه خوبی برای لیورپول باشد؟

در نهایت، پیش بینی شما چیست؟

فکر می‌کنم ناهماهنگی که در طول رقابت‌ها نشان داده شد، قطعاً شما را از راهیابی به لیگ قهرمانان باز می‌دارد، اما هنوز نشانه‌های مثبتی برای ادامه فصل آینده وجود دارد.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 5 مارس 2023: ترکیب کودی گاکپو (L) و داروین نونیز از لیورپول قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و منچستریونایتد در آنفیلد.  لیورپول 7-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 12 مارس 2023: رومئو لاویای ساوتهمپتون در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین منچستریونایتد و ساوتهمپتون اف سی در اولدترافورد.  این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

از ابتدا تا انتها یک کابوس بوده است.

ناگفته نماند که این فصل موفقی برای لیورپول نبوده است، اما فکر نمی‌کنم تا زمانی که اوضاع در تابستان تازه شود، واقعاً نیازی به نگرانی نیست.