چرا الان فساد 1400 آشکار می شود؟ با آگاهانی که تا امروز سکوت کرده اند آشنا شوید!



لیست هدایایی که باشگاه مس رفسنجان به مسئولان فوتبال و رسانه از سوی رضا جاودانی و عادل فردوسی پور فاش کرد، به طور غیرمعمول نشان می دهد که شاید صعود تیم مس به لیگ برتر تحت تاثیر این هدایا بوده است. حتی اگر یادمان نرود باشگاهی به رئیس کمیسیون مسابقات، به مسئول مسابقات لیگ 1، به رئیس کمیسیون داوران، به سردبیر یکی از سایت های ورزشی، به برنامه های تلویزیونی اسناد داده باشد. ، و غیره. لیگ برتر

افشای فساد 1400 در سال 1403، دادگاه و قاضی را از رسیدگی فوتبالی به پرونده باز می دارد. این در حالی است که اگر این پرونده همزمان با پرونده تیم شهرداری تبریز فاش می شد، نهادهای قضایی فدراسیون فوتبال می توانستند به صورت ویژه تری به این پرونده رسیدگی کنند. همانطور که شهرداری تبریز پس از صعود به لیگ برتر با هدایت فراز کمالوند به دو دسته پایین تر اعزام شد. سوال مهم و اساسی اینجاست چرا باید فساد 1400 در 1403 افشا شود؟

فیفا در یکی از مهم‌ترین قوانین اخلاقی می‌گوید که اگر کسی اطلاعی از فساد در فوتبال داشته باشد و به کمیته اخلاق یا کمیته انضباطی ارائه نکند، طبق قانون محروم می‌شود!

در این صورت بعید است عده ای از این فساد بزرگ اطلاع داشته باشند. این در مورد هدیه دادن یک یا دو قطعه که هیچ کس در مورد آن نمی دانست نبود. صدها سکه از یک باشگاه دولتی برداشت شد، به افراد زیادی هدایایی داده شد، پول برداشت شده از باشگاه به چند صد میلیارد تومان می رسد و باور نکردنی است که هیچکس از این فساد بزرگ خبر ندارد. گناه کسی که از این فساد خبر داشت و به فدراسیون فوتبال اطلاع نداد کمتر از رشوه دادن و رشوه گرفتن نیست!

اهدای این سکه ها در سال 1400 به چهره های مهم و تاثیرگذار فدراسیون فوتبال به این معنی است که همین افراد در سال های 1401 و 1402 تصمیم به فوتبال گرفتند، در حالی که اگر فساد آنها در آنجا بررسی می شد در سن 3 سالگی این افراد از سمت خود برکنار می شدند. در سال 1400 و فوتبال در سه سال گذشته کمتر آسیب دیده بود.

شک نکنید افراد فاسد بیش از 3 سال است که این فوتبال را انتخاب کرده اند، این باعث تضییع بیش از پیش بسیاری از حقوق شده است! امید است فدراسیون فوتبال به ویژه مراجع قضایی و دادگاه رسیدگی کننده به این موضوع در کرمان علاوه بر تخلفات مفسدان و مفسدان، با سکوت آگاهان این اتفاقات نیز برخورد کنند.

با این موضوع بخوانید: افشاگری از فساد در فوتبال توسط رضا جاودانی در کنار عادل فردوسی پور/تهیه کننده یک برنامه خانه دار شد/مجری رادیو ماشین گرفت!



سرویس داخلی اخبار فوتبال