چرا اینقدر با استقلال دشمنی می کنی / برای فینال حذفی داور خارجی بیاور

وی افزود: چه چیزی تغییر کرده است؟ زمانی که با پیکان بازی کردیم شرایط مثل الان بود و کورس قهرمانی شکل گرفت. الان هم که به پایان لیگ رسیده ایم و حساسیت ها بیشتر شده، اما به جای دقت و سخت گیری در اجرای عدالت، همه چیز برعکس شده و به نفع دیگران است.

سرمربی استقلال اضافه کرد: رسوایی های داوری هم مشخص است و به گوش همه رسیده است. اشتباهات داوری خیلی وقت است که روی ما سنگینی می کند و شاید می گفتند که کمک داور ویدیویی وجود ندارد که این اشتباهات را توجیه کند و داور باید تا صدم ثانیه تصمیم بگیرد که اینها هم موجه است. با این حال سوال من این است که آیا لیگ برای داوری پیش بینی می کند که باید در کسری از ثانیه تصمیم بگیرد؟ آنها هفته ها فرصت داشتند تا در مورد برنامه لیگ و حتی محل برگزاری بازی تصمیم بگیرند. این رفتار باعث تقویت سوء ظن می شود. استقلالی ها چه کردند که چنین تصمیمی علیه ما بگیرند و با ما دشمنی کنند؟ چطور پیکان از حق میزبانی خود دفاع نکرد و به حق این تیم که حق سایر تیم ها است توجهی نشد؟ اکنون برخی از تیم ها و مربیان این سبک برنامه ریزی را شنیده اند. اکیدا از سازمان لیگ و فدراسیون درخواست داریم برای فینال جام حذفی از داور خارجی استفاده کنند.

خسرو حیدری سرمربی استقلال با اشاره به اتفاقات چند روز گذشته، برنامه ریزی سازمان لیگ و اشتباهات متعدد داوری به رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: تفاوت ما با تیم دیگری که داریم چیست. بازی بدون تماشاگر و آنها آیا می توانند هم بازی های تماشایی و هم بازی های شلوغ برگزار کنند؟! این ظلم و تبعیض آشکار است و دلیل آن معلوم نیست. مسئولان سازمان لیگ باید پاسخگوی ما و هواداران ما باشند.

بیشتر بخوانید: حمله مدیر رسانه ای استقلال به تغییر محل اقامت پرسپولیس: چاقو به استخوان ما رسیده/چطور چنین چیزی ممکن است؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال