چرا بازی استقلال بدون تماشاگر بود؟/ مادران فوتبالیست ها دوست دارند به ورزشگاه بروند/ شاید بازیکنان استقلال سپاهان خوب بازی نکنند.

همانطور که گفتم در کل سپاهان تیم بسیار خوبی ساخته و کاملا با سپاهان پارسال متفاوت است. قطعا انگیزه بازیکنان سابق پرسپولیس هم می تواند به این دلیل باشد که می خواهند در دیدار مقابل استقلال خودی نشان دهند. باید منتظر بمانید و منتظر بمانید تا بازی به پایان برسد. اما در مجموع امیدوارم استقلال در اولین بازی خود پیروز شود زیرا می تواند روحیه این تیم را در ادامه مسابقات تقویت کند.

آیا می دانید مسئولان فوتبال اصرار دارند که زنان به ورزشگاه بیایند؟

تو چی میگفتی

ما هیچ شناختی از مربیان دو تیم نداریم، فقط شنیدیم که پرتغالی ها دوست دارند تهاجمی بازی کنند. البته تا زمانی که دیدار استقلال و سپاهان برگزار نشود، نمی توان درباره این دیدار اظهار نظر کرد.

چرا بازی استقلال بدون تماشاگر بود؟/ مادران فوتبالیست ها دوست دارند به ورزشگاه بروند/ شاید بازیکنان استقلال سپاهان خوب بازی نکنند.

علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال در گفتگو با خبر اسپورته درباره دیدار تیم های استقلال و سپاهان و همچنین عدم تماشای این دیدار به دلیل نبود زیرساخت ها برای حضور بانوان در ورزشگاه اظهاراتی را بیان کرد.

آیا می دانید بازی استقلال بدون تماشاگر برگزار شد؟

محمد دانشگر که به تازگی از استقلال به آنجا رفته و زکی پور از گل گهر سیرجان به سپاهان پیوستند. پروژکتورها و نمایش هایی که قبلاً آنجا بودند. اما در کل بازیکنانی که مقابل تیم سابق خود قرار می گیرند دو موقعیت دارند، یا خودشان را خیلی خوب نشان می دهند و انگیزه نشان می دهند یا گاهی اوقات نمی توانند فوتبال همیشگی خود را ارائه دهند. به همین دلیل نباید زیاد به این موضوع اعتماد کرد که با حضور بازیکنان استقلال کار برای استقلال سخت می شود. قطعا انگیزه زیادی دارند اما باید گفت که خوداشتغالی ها هم انگیزه زیادی دارند.

به نظر شما سبک بازی دو تیم در این بازی چگونه خواهد بود؟

بازی سپاهان و استقلال را چگونه پیش بینی می کنی؟

حضور تعدادی از بازیکنان استقلال در تیم سپاهان را چگونه می بینید؟

چرا بازی استقلال بدون تماشاگر بود؟/ مادران فوتبالیست ها دوست دارند به ورزشگاه بروند/ شاید بازیکنان استقلال سپاهان خوب بازی نکنند.

من یک سوال دارم! چرا مادران فوتبالیست ها اجازه دیدن بازی فرزندانشان در ورزشگاه را ندارند؟ همه آنها فوتبالیست هایی هستند که مادر، همسر یا فرزندانشان دوست دارند بازی آنها را در ورزشگاه ببینند، اما نمی توانند. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود تا شاهد حضور بانوان در ورزشگاه ها باشیم. فقط حیف که بازی استقلال بدون تماشاگر برگزار شد.

حضور رامین رضاییان و تعدادی از بازیکنان سابق پرسپولیس و همچنین خارجی های جدید در این تیم تا چه حد می تواند برای استقلال دردسرساز باشد؟

این دیدار دیدار دو قدرت بزرگ فوتبال ایران در تهران و اصفهان است. هر کدام از این دو تیم در این فصل برای قهرمانی رقابت دارند. همین موضوع علاوه بر جذابیت این جلسه را حساس می کند.

واقعا جای تاسف است که مردم بیش از دو ماه است که منتظر رسیدن به ورزشگاه هستند و از طرفی بیماری کرونا تقریباً فروکش کرده است و در پایان فصل قبل دیدیم که مردم به راحتی به ورزشگاه آمدند. ورزشگاه استادیوم اما ناگهان لیگ بدون تماشاگر می ماند! واقعا حیف است. فوتبال بدون تماشاگر معنایی ندارد.

چرا نمی گذارند زنان به ورزشگاه بیایند؟ حضور بانوان در ورزشگاه فضای ورزشگاه را بهتر می کند. وقتی نیمی از جمعیت کشور ما را زنان تشکیل می‌دهند، باید امکان رفتن به استادیوم، سینما، کنسرت و تئاتر و نشستن با خانواده برایشان فراهم شود.

این بازی با حضور تماشاگران می تواند یکی از جذاب ترین بازی های لیگ باشد. انشاالله تا عصر جمعه مشکل حضور تماشاگران برطرف می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟