چرا بایرن نتوانست برای فلیک پول خرج کند؟


سرویس خبر شماره: 1836829
Aug 13, 1401 @ 11:07 PM
11.8 هزار امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

آن موقع شرایط فرق می کرد. شرایط همه گیر کرونا برای همه جدی بود. هیچ کس نمی دانست چه زمانی می توانیم دوباره بازی کنیم و غیبت تماشاگران چقدر طول خواهد کشید. می توانم بگویم فضای باشگاه در آن زمان برای سرمایه گذاری مناسب نبود.
ما هنوز معدن طلا در Säbner Strasse (خیابانی که اف سی بایرن در آن قرار دارد) نداریم، و نه مالکی برای خرج کردن پول داریم. اما از نظر مالی ثبات داریم، درآمدی که از مردم می‌گیریم سود خالص است. ما همیشه به درآمد نیاز داریم تا بتوانیم خرج کنیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هانسی فلیک که در اواسط فصل 2019-2019 هدایت بایرن را برعهده گرفت، با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد اما مشکلاتی که با صالح حمیدزیچ در برنامه های نقل و انتقالات داشت، باعث شد تا او به این تیم برسد. این باشگاه را ترک کنید جای او را به یولیان ناگلزمان بدهید.
اما بایرن در این تابستان خریدهای بزرگی از جمله سادیو مانه و ماتیس دلیخت انجام داده است. اتفاقی که سوالاتی را در مورد تغییر سیاست نقل و انتقالات باشگاه باواریایی ایجاد کرد.
صالح حمیدزیچ که چند روز پیش پس از بازی سوپرکاپ آلمان مقابل لایپزیگ با فلیک دیدار کرد، در پاسخ به این سوال که چرا در زمانی که آلمان سرمربی فعلی نیمکت نشین بایرن بود خرید زیادی صورت نگرفت، گفت: اول از همه، در مورد هانسی.” ما بعد از سوپرکاپ همدیگر را دیدیم و گفتگوی آرامی داشتیم. باید بگویم همه چیز خوب بود.

صالح حمیدزیچ و فلیک در پایان بازی سوپرجام آلمان با هم گپ و گفتی کوتاه داشتند و همدیگر را بوسیدند.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ دلایلی را فاش کرد که چرا این باشگاه برای حضور هانسی فلیک روی نیمکت باواریایی ها پولی خرج نکرده است.