چرا با توپ های آماتور بازی می کنیم؟

آیا بعد از 8 هفته از عملکرد خود راضی هستید؟
قطعا راضی نیستم و همچنان از خودم توقعات زیادی دارم. به هر حال سرمربی سپاهان امسال تغییر کرده است و همه باید خود را با تفکرات و ایده های موریس تطبیق دهیم.

محمدرضا حسینی وینگر سپاهان با صدای بلند از کیفیت توپ های لیگ برتر گلایه می کند

چرا با توپ های آماتور بازی می کنیم؟

رقیب اصلی سپاهان برای قهرمانی کدام تیم است؟
پرسپولیس و استقلال تیم های خوبی هستند، فولاد و گل گهر هم تیم های خوبی هستند. حتی تیم های مس رفسنجان و تراکتور هم تیم های خوبی هستند و پیش بینی آن بسیار سخت است. اصلا نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.

وضعیت سپاهان در آستانه بازی با صنعت نفت چگونه است؟
خدا را شکر که سالم هستیم و بچه ها همه سالم هستند. نتایج بازی های گذشته ایده آل بوده است و امیدوارم از این دیدار نیز پیروز بیرون بیاییم.

روی کاغذ خیلی ها سپاهان را برنده بازی امروز می بینند. نظر شما در این باره چیست؟
در لیگ برتر بازی آسانی وجود ندارد و همه تیم ها قابل احترام هستند. صنعت نفت تا قبل از تغییر کادر فنی شرایط پیچیده ای داشت اما حالا وضعیت این تیم بهتر شده است. بازی در آبادان برای هر تیمی سخت است و بازی آسانی نخواهیم داشت. با این حال با توجه به شرایطی که در جدول داریم، محکوم به برد هستیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کیفیت فنی لیگ برتر در فصل جاری انتقادات زیادی را به دنبال داشته است. اکثر کارشناسان بر این باورند که در 8 هفته اول، تیم ها کمتر از انتظارات بودند. با وجود این بازیکنان و مربیان شاغل در لیگ برتر از کیفیت مسابقات دفاع می کنند. البته بازیکنانی هم هستند که با نظر کارشناسی موافق هستند. محمدرضا حسینی وینگر سپاهان در گفت و گو با همشهری در این باره بیشتر توضیح داد.

کیفیت فنی بازی های لیگ برتر را چگونه ارزیابی می کنید؟
از کیفیت لیگ خیلی راضی نیستم. یکی از دلایل مهمی که باعث بی کیفیتی بازی ها می شود، کیفیت توپ هایی است که با آن ها بازی می کنیم. در تمام لیگ های دنیا شاهد استفاده از توپ های استاندارد و باکیفیت هستیم، اما در ایران پنج، شش سال است که با توپ های بی کیفیت، بی روح، بی رنگ و غیر استاندارد بازی می کنیم. مثال زدن اروپا بی فایده است، در همین کشورهای عربی، ببینید تیم ها با کدام تاسیسات و توپ بازی می کنند. متاسفانه کیفیت توپ های لیگ برتر ایران آماتور است و باید هر سال شاهد این توپ باشیم. واقعا از دیدن توپ های بی کیفیت و بی روح خسته شده ایم و درخواست ما این است که فدراسیون این توپ ها را عوض کند. کیفیت زمین ها خوب نیست و فدراسیون باید قوانین سخت تری را در این زمینه در نظر بگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در برخی از بازی ها شما در ترکیب ثابت قرار نگرفتید. شما چه چیزی برای گفتن در مورد آن دارید؟
سپاهان در همه پست ها بازیکنان باکیفیتی دارد و رقابت بین بازیکنان شدید است. از سوی دیگر، مورایس قصد دارد به همه یک بازی بدهد تا همه بازیکنان در شرایط بازی باشند. هر بار که بازی می کنم، تمام تلاشم را می کنم تا به تیمم کمک کنم.

قبول دارید بازیکنان خارجی سپاهان نتوانستند انتظارات را برآورده کنند؟
جای من نیست که در مورد آن صحبت کنم. آنها بازیکنان خوبی هستند و قضاوت در مورد آنها خیلی زود است. شاید به زمان بیشتری نیاز داشته باشند.

سپاهان لیگ را خوب شروع کرد اما بعد از آن 4 هفته خیلی بد داشتی. داری درباره این صحبت می کنی؟
حق با شماست. فوتبال همین است و گاهی تیم های بزرگ ممکن است با چنین شرایطی روبرو شوند. البته سپاهان بازی را تغییر داد. ما بازیکنان نیز برای کسب نتایج متفاوت در این تیم هستیم. نتایج با نام سپاهان برابری می کند.


سرویس خبر شماره: 1847961
21 اردیبهشت 1401 @ 13:28 |
826

0نقطه نظر

دلیل ناکامی شما در 4 بازی چه بود؟
من نمی توانم یک دلیل بیاورم. گاهی ممکن است یک تیم مشکلات روحی یا جسمی یا بدشانسی داشته باشد. الان شرایط سپاهان خوب است و امیدوارم در بازی با صنعت نفت 3 امتیاز بگیریم.

اما حتما می دانید که هواداران سپاهان فقط به قهرمانی راضی هستند؟
جز قهرمانی به هیچ چیز دیگری راضی نیستیم. اگر می خواهیم قهرمان شویم باید همه چیز را در زمین نشان دهیم. شما نمی توانید با حرف زدن قهرمان شوید.