چرا بیرانوند از اخراجش خیلی ناراحت بود/ دروازه بان استقلالی این هفته به بیرانوند می پیوندد؟!

رقابت در لیگ برتر فصل جاری در همه زمینه ها به شدت ادامه دارد و حتی دروازه بان ها نیز دروازه خود را بسته نگه می دارند.

در همین راستا شنیده ایم که پشت عصبانیت شدید علیرضا بیرانوند، ضمن اعتراض به موقعیت آفساید بازیکن آلومینیوم اراک، دلیل آن عدم دیدار با صنعت نفت آبادان و شانس صعود به صدر جدول لیگ برتر است. جدول ورق. در حال حاضر علیرضا بیرانوند پیشتاز دروازه بانانی است که با 12 کلین شیت تا هفته هجدهم کلین شیت داشت اما حسین پورحمیدی با 11 کلین شیت دروازه بان شایسته آلومینیوم اراک است.

یحیی گل محمدی ضمن انتقاد از منصوریان داور مسابقه رسما اعلام کرد که نتایج بازی از بالا مشخص می شود و قصد دارد در بازی مقابل صنعت نفت آبادان از بازیکنان امید پرسپولیس استفاده کند! واکنش علیرضا بیرانوند کمتر از سرمربی پرسپولیس نبود. دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در حین خروج از زمین، برتری تیمش را با موج نشان داد! این در حالی بود که اکثر کارشناسان داوری معتقد بودند که میلاد فخرالدینی بازیکن تیم آلومینیوم توپ را در موقعیت آفساید قرار داده است و داور مسابقه باید قبل از اخراج علیرضا بیرانوند (به دلیل برخورد با او) شاگرد مهدی رحمتی را آفساید اعلام می کرد. میلاد فخرالدینی).

آلومینیوم اراک این هفته به مصاف مس رفسنجان می رود که در این فصل نشان داده خط حمله ضعیفی در مقابل خط دفاعی عالی دارد. از این رو علیرضا بیرانوند پیش بینی کرد که با اخراج او بهترین فرصت برای سبقت گرفتن از پورحمیدی پیش می آید و این دلیل اصلی عصبانیت او بود.

اخراج علیرضا بیرانوند در دقیقه 43 دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک که در ورزشگاه آزادی آغاز شد، انتقاد شدید یحیی گل محمدی و نیمکت پرسپولیس را به دنبال داشت.

لازم به ذکر است حسین پورحمیدی دروازه بان موفق فصل جاری آلومینیوم اراک نیز در استقلال تهران به میدان رفت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال