چرا توقف رودری برای لیورپول کلیدی است – با کوین دی بروین “نامنظم” در من سیتی – لیورپول اف سی

لیورپول این هفته برای یک دیدار دلهره آور در لیگ برتر به من سیتی می رود که اعتماد به نفس از نیمه آبی منچستر می آید.

شاگردان یورگن کلوپ از زمان شکست 1-0 مقابل رئال مادرید 16 روز از حضور در میادین غیبت داشته اند که به طور بالقوه به برخی از بازیکنان اجازه استراحت می دهد.

مطمئناً لیورپول به بازگشت آرامش نمی‌یابد، زیرا در ناهار شنبه سفر به سیتی، قهرمان فعلی، در راه است.

این نوید می دهد که آزمون بزرگی باشد، با پیروزی برای هر دو عنوان قهرمانی و نبردهای بالای چهار تیم ضروری است – میزبان با یک بازی کمتر از آرسنال 8 امتیاز فاصله دارد و مسابقات در حال شروع شدن هستند.

پیش از دیدار وحشیانه دیگری بین سیتی و لیورپول، با سیمون کورتیس، یکی از همکاران عادی TIA صحبت کردیم (@bifana_bifana) برای به دست آوردن افت پایین در سمت خود، فصل قرمزها و خیلی چیزهای دیگر.

ما به پایان فصل نزدیک می شویم – چقدر خوشحال هستید؟

منچستر، انگلیس - شنبه، 31 دسامبر 2022: ارلینگ هالند (L) منچسترسیتی پس از به ثمر رساندن گل افتتاحیه در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین منچسترسیتی اف سی و اورتون در ورزشگاه سیتی منچستر، با هم تیمی هایش جشن می گیرد.  این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

تا اینجا بسیار خوب است، علیرغم اینکه برای من سیتی بسیار متفاوت است.

ما دنبال یک آرسنال با اعتماد به نفس برای کسب عنوان قهرمانی هستیم، هنوز هم در جام حذفی حضور دارد و به خوبی در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است.

ارلینگ هالند شیب متفاوتی به فصل داده است، بنابراین هیچ کس شاکی نیست.

فصل اول هالند را چگونه ارزیابی می کنید؟

منچستر، انگلستان - شنبه، 18 مارس 2023: ارلینگ هالند منچسترسیتی در جریان بازی یک چهارم نهایی جام حذفی بین باشگاه منچسترسیتی و برنلی اف سی در استادیوم سیتی منچستر.  من سیتی 6-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

مطمئناً با او در بالا متفاوت است. من فکر می‌کنم علی‌رغم تغییرات آشکاری که برای کار روی نقاط قوت او لازم است، خیلی خوب وفق داده‌ایم.

هر تیم مناسبی موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کند و با بازیکنی مانند او جلوی دروازه، اکثریت به میدان می‌روند.

اغلب به نظر می رسد که ما او را به درستی درگیر نمی کنیم، اما بعد از آن او در عرض 10 دقیقه به سه گل می پردازد و شما باید فقط سکوت کنید، تماشا کنید و یاد بگیرید.

کدام بازیکنان دیگر سیتی در این فصل برجسته بوده اند؟

منچستر، انگلستان - شنبه، 8 اکتبر 2022: ناتان آکه از منچسترسیتی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه منچستر سیتی و ساوتهمپتون در ورزشگاه اتحاد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

بازی‌های بی‌نظیری وجود داشته است و من می‌توانم ناتان آکه را به‌عنوان یکی از ستاره‌های ناشناس فصل تا کنون مشخص کنم.

او همیشه در صفحه تیم اول نیست، اما در هر کاری که انجام می دهد بسیار منظم است، در تکل قاطع، در پاس دادن تیز و آماده برای جلو رفتن است.

فیل فودن درست قبل از اینکه نیاز به عمل آپاندیس داشته باشد، به فرم بسیار امیدوارکننده‌ای می‌رسید، در حالی که ایلکای گوندوگان در فصلی که به نظر می‌رسد آخرین فصل حضورش در سیتی است، فوق‌العاده بوده است.

در مقابل، کوین دی بروین نامنظم بوده است. عمدتاً نامتعارف اما گاهی اوقات عالی.

یک کیسه مخلوط واقعی از او.

در مورد لیورپول، کمپین آنها را چگونه ارزیابی می کنید؟

بورنموث، انگلستان - شنبه، 11 مارس 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، در جریان بازی لیگ برتر انگلستان بین AFC بورنموث و لیورپول اف سی در ورزشگاه ویتالیتی.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

بیچاره واقعا

یورگن کلوپ به‌خاطر کارهایی که در آنفیلد انجام داده است به وضوح مستحق ستایش است، اما به نظر می‌رسد که او کمی بولوک را رها کرده و به بسیاری از اعضای تیم اجازه داده است که در همان زمان پیر شوند.

این به ویژه در خط میانی صدق می‌کند، که نقطه کانونی هیجان‌انگیزی از کاری بود که او می‌خواست تیم انجام دهد و اکنون به نظر می‌رسد که دست‌زدن به او دست بزند.

لیورپول اخیراً با یک هافبک سه جوردن هندرسون، فابینیو و جیمز میلنر در یک مقطع کار می کرد!

هزینه های غیرضروری بزرگ برای داروین نونز. خروج از روبرتو فیرمینو، ویرجیل فن دایک و محمد صلاح. دفاع مرکزی متزلزل؛ فقدان انرژی “معمول” مدافعان کناری – به نظر می رسد همه اینها در همان زمان گلابی شکل شده است.

با وجود این، نتیجه منچستریونایتد نشان داد که هنوز نمی توان لیورپول را حذف کرد.

فکر می کنید هر دو طرف در کجا به پایان می رسند؟

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 16 اکتبر 2022: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول (L) و جوزپ 'پپ' گواردیولا، مدیر باشگاه منچستر سیتی پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و منچستر سیتی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

من خوشحالم که بگویم سیتی ماه‌ها است که آرسنال را می‌گیرد و سبقت می‌گیرد، اما بازی‌های ما کم‌کم تمام می‌شود و به نظر می‌رسد آنها در چند هفته گذشته شانس فوق‌العاده‌ای داشته‌اند – شانسی که در واقع شما را می‌برد. چیز.

به آنها احترام می گذاریم، آنها به خوبی مقاومت می کنند، اما من همچنان به احتمال جدا شدن چرخ نگاه می کنم.

اگر اینطور باشد، مطمئن نیستم که آنها خلق و خوی آن را داشته باشند.

برای لیورپول، جایگاه پنجم یا ششم به نظر می‌رسد، اما مراقب فشار برایتون یا برنتفورد باشید که می‌تواند شما را به کلی از مکان‌های اروپایی حذف کند – که با انتظارات پیش‌فصل فاصله زیادی دارد.

آیا فکر می‌کنید لیورپول فصل آینده «بازمی‌گردد»؟

منچستر، انگلیس - پنجشنبه، 22 دسامبر 2022: محمد صلاح از لیورپول در جریان بازی دور چهارم جام لیگ فوتبال بین باشگاه منچستر سیتی و باشگاه لیورپول در ورزشگاه سیتی منچستر.  منچسترسیتی 3-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول به یک فصل نزدیک بسیار خوب نیاز دارد و با بودجه ای که نامحدود نخواهد بود، خریدهای عاقلانه انجام دهد.

شهر تعقیب به تلاش زیادی، کیفیت پایدار و برنامه ریزی جانشینی دقیق نیاز دارد، و این اتفاق نیفتاده است و باید اصلاح شود، که آسان نخواهد بود.

مدعیان به شکل نیوکاسل و سایرینی که از خواب طولانی بیدار می شوند مانند آرسنال و یونایتد به میدان می آیند، بنابراین اگر لیورپول خواهان جایگاه چهار تیم برتر است، باید هوشمندانه در بازار نقل و انتقالات بازی کند.

به دنبال شنبه، نبردهای کلیدی کجا هستند؟

لیورپول، انگلیس - یکشنبه، 16 اکتبر 2022: دیوگو جوتا، بازیکن لیورپول، از رودریگو هرناندز کاسکانت 'رودری' بازیکن منچسترسیتی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و منچستر سیتی در آنفیلد دور شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ما در شکست اسکاتلند مقابل اسپانیا در اواسط هفته دیدیم که اگر مالکیت توپ را خفه کنید و در نزدیکی پاسورها بمانید، ماشین خراب می شود.

با توجه به فضا و زمان، رودری سرعت و حرکت را از دفاع و از طریق خط میانی تعیین می کند، به این معنی که لیورپول برای شروع باید به او نزدیک شود.

در ظاهر، از دست دادن فودن و هالند برای شما یک مزیت به نظر می رسد، اما داشتن جک گریلیش، ریاح ماهرز و برناردو سیلوا برای جبران، و جولیان آلوارز مشتاق به عنوان خردل در جلو، کاهش زیادی در کیفیت یا کاهش نیست. اثر.

از برش دادن گرالیش و محرز در داخل خودداری کنید و برناردو را با فضای پیچ و تاب نگذارید.

در نهایت، پیش بینی شما چیست؟

منچستر، انگلیس - پنجشنبه، 22 دسامبر 2022: داروین نونیز، بازیکن لیورپول، قبل از بازی دور چهارم جام لیگ فوتبال بین باشگاه منچستر سیتی و باشگاه لیورپول در استادیوم سیتی منچستر از زمین خارج شد.  منچسترسیتی 3-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

من سیتی 3-1 لیورپول.



https://www.thisisanfield.com/2023/03/why-stopping-rodri-is-key-for-liverpool-with-kevin-de-bruyne-erratic-at-man-city/ منبع: