چرا جود بلینگهام ارزش خرج لیورپول را با وجود ادعای نقل و انتقالات “بعید” دارد – باشگاه لیورپول

هیچ چیز ندارد تغییر کرد. لیورپول هرگز قرار نبود بالاترین پیشنهاد را داشته باشد. همانطور که اورنشتاین می گوید، “به این معنی نیست که تعقیب آنها متوقف شده است.”

چشم انداز یک “جنگ مزایده” می تواند برای کسانی که در سلسله مراتب هستند، نقطه گیر کند، به ویژه در مرحله ای که هیچ طرح جانشینی شناخته شده ای برای جولیان وارد، مدیر ورزشی در حال خروج وجود ندارد.

در اغلب موارد، حتی معتبرترین منابع – مانند Ornstein – فقط اطلاعاتی را دریافت می کنند که نزدیک ترین آنها به هر معامله ای است. خواستن آنها را گزارش کنند.

اگر بازیکن به این نتیجه رسیده باشد که مرسی ساید یا شکسته است و لیورپول حاضر است رکورد نقل و انتقالات خود را برای جذب او بشکند، ممکن است نیاز به سازش توسط رهبران بوندسلیگا باشد.

در 19 سالگی، او هافبکی است که می تواند برای دهه آینده و سپس برای چند سال آینده ساخته شود. یک کاپیتان آینده انگلیس که در صورت امضای قرارداد می توانست همان نقش را با لیورپول ایفا کند.

لندن، انگلیس - سه‌شنبه، 7 مارس 2023: جود بلینگهام از بروسیا دورتموند در جریان بازی دور دوم لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی بین باشگاه چلسی و بوروسیا دورتموند در استمفوردبریج.  چلسی در مجموع 2-0 و 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

امثال Nat Phillips، Caoimhin Kelleher و Sepp van den Berg نیز ممکن است فروخته شوند، اگرچه ادعای علاقه به Diogo Jota بعید است که منجر به فروش شود.

بلینگهام به عنوان یک بازیکن جوان معرفی شده است که پروژه فوتبال را بر هر بسته مالی اولویت می دهد – هرکسی که به آن ملحق شود، البته، در هر صورت، دستمزد قابل توجهی خواهد داشت، هم از نظر هزینه انتقال و هم از نظر حقوق.

همین سناریو منجر به فروپاشی انتقال اورلین چوآمنی در تابستان گذشته شد – بازیکنی که به عنوان شریک و نه جایگزین بلینگهام شناخته شد، اما بازیکنی که در عوض تصمیم به آب و هوای آفتابی رئال مادرید گرفت.

لیورپول هنوز نیاز به جمع آوری بودجه برای یک قرارداد بالقوه 100 میلیون پوندی دارد و ناکامی در راهیابی به لیگ قهرمانان فصل آینده می تواند باعث شود که این باشگاه در 8 رقم بالا دستمزد خود را از دست بدهد.

اما بلینگهام، که در حال حاضر 168 بازی در باشگاه های بزرگسالان – از جمله 23 بازی در لیگ قهرمانان اروپا – به همراه 22 بازی ملی در انگلیس، به طور گسترده ای در نظر گرفته می شود. را بازیکنی که باید تمام تلاشش را بکند.

او به راحتی رکورد نقل و انتقالات فعلی لیورپول – 85 میلیون پوندی که برای آوردن داروین نونز در تابستان گذشته از بنفیکا متعهد شده بود – خواهد شکست، در حالی که در میان پردرآمدترین باشگاه خواهد بود.

سبک بازی او منعکس کننده این تجربه است و به او اجازه می دهد تا با متانت و توانمندی یک کهنه کار باتجربه، نبرد میانی را رهبری کند.

2M06EAA 4 دسامبر 2022؛  استادیوم البیت، دوحه، قطر: فوتبال جام جهانی فوتبال، مرحله یک شانزدهم نهایی، انگلیس مقابل سنگال: جوردن هندرسون از انگلیس در دقیقه 38 گلزنی 1-0 را با هم تیمی بلینگهام جشن گرفت.

تا زمانی که در اولویت‌های بلینگهام تغییر چشمگیری ایجاد نشده باشد، دلیلی وجود ندارد که باور کنیم این موضوع اصلی است.

اما تصادفی نیست که Fenway Sports Group در حال حاضر به دنبال سرمایه گذاری خارجی است زیرا علیرغم اینکه باشگاه در سال مالیاتی گذشته رکورد درآمد 594 میلیون پوندی را ثبت کرده است، سود قبل از مالیات آنها تنها 7.5 میلیون پوند بوده است.

با این حال، در این مرحله، به نظر می رسد که در حماسه نقل و انتقالات که ماه های آینده بر آن تسلط خواهد داشت، واقعاً تغییر چندانی نکرده است.

لیورپول بدون شک برای فارغ التحصیلان بیرمنگام سیتی مناسب است، و این به وضوح در سالن های مرکز آموزشی AXA شناخته شده است.

ما تمرکز خود را بر سرمایه گذاری عاقلانه در بازار نقل و انتقالات متمرکز کرده ایم و ادامه خواهیم داد و به طرز باورنکردنی به تیم خود افتخار می کنیم.

بیشتر به عنوان یک داستان به موقع در زمانی که آن باشگاه ها در حال فعالیت نیستند، عمل کرد. نقل و انتقالات ارز است، نه فوتبال بین المللی.

جان هنری مالک اخیراً توضیح داد: “ما شاهد بوده ایم که بسیاری از باشگاه های فوتبال در مسیرهای ناپایدار رفته اند.”

لیورپول از توافق بر سر قراردادهای چشم نواز ابایی نکرده است، همانطور که قراردادهای فان دایک، نونز، آلیسون و نابی کیتا ثابت می کنند، اگرچه اینها تنها زمانی به دست آمدند که مشخص شد آنفیلد را بیش از هر چیز دیگری می خواهند.

این مسلماً درست‌تر از لیورپول نیست، که در تابستان امسال در شرایطی به ظاهر غیرممکن قرار می‌گیرد، زیرا در انتظار بازسازی است.

از نظر آماری، او مسلط است به عنوان یک هافبک جلو پا – در صدک نخبگان برای حمل های مترقی و همچنین پاس های ساخته شده و دریافت شده در بین همتایان خود در سراسر اروپا – در حالی که در خارج از مالکیت توپ نیز به طور موثر کمک می کند.

زمانی که هر دو هنوز در لیورپول بودند، برندان راجرز یک بار هم تیمی بلینگهام در دورتموند، امره جان را “مانند رولز رویس” توصیف کرد.

حداقل در مورد کارهایی که لیورپول، من سیتی، رئال مادرید و همتایان آنها در سراسر انگلیس، اسپانیا، فرانسه و شاید حتی آلمان در پشت صحنه انجام می دهند، به روز رسانی مهمی وجود ندارد.

اورنشتاین، روزنامه نگاری که ارتباط خوبی دارد، توضیح داد که این حس در بازار وجود دارد که قرمزها ممکن است خود را در تضاد با کشش مالی من سیتی و رئال مادرید ببینند.

تا پایان فصل – و قبل از تولد 20 سالگی – او بیش از 200 بازی فوتبال بزرگسالان برای باشگاه و کشور انجام خواهد داد. او ممکن است اولین عنوان خود را بالا برده باشد.

لندن، انگلیس - سه‌شنبه، 7 مارس 2023: جود بلینگهام از بروسیا دورتموند در جریان بازی دور دوم لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی بین باشگاه چلسی و بوروسیا دورتموند در استمفوردبریج.  چلسی در مجموع 2-0 و 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لندن، انگلیس - سه‌شنبه، 7 مارس 2023: جود بلینگهام از بروسیا دورتموند در جریان بازی دور دوم لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی بین باشگاه چلسی و بوروسیا دورتموند در استمفوردبریج.  چلسی در مجموع 2-0 و 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لندن، انگلیس - دوشنبه، 26 سپتامبر 2022: جود بلینگهام انگلیس قبل از بازی گروه A3 لیگ ملت های یوفا بین انگلیس و آلمان در ورزشگاه ومبلی.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

امید این است که تا تابستان راه حلی پیدا شود، هر چند هر افزایشی در خزانه می تواند تصمیم بگیرد که آیا بلینگهام در فصل آینده قرمز رنگ خواهد شد یا خیر.

برلین، آلمان - شنبه، 29 ژوئیه 2017: یورگن کلوپ، مدیر باشگاه لیورپول، قبل از یک بازی دوستانه پیش فصل که 125 سال فوتبال برای لیورپول و هرتا بی اس سی برلین در ورزشگاه المپیک برگزار شد، با مالک جان دبلیو. هنری گپ می زند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

او تا پایان ژوئن 20 ساله نمی شود، تا آن زمان تعداد بیشماری از باشگاه ها در سراسر اروپا امیدوارند که از او در تیم خود استقبال کنند.

بسیاری از منابع موثق، از مرسی ساید و فراتر از آن، بلینگهام را هدف اولویت یورگن کلوپ قرار داده اند، زیرا حداقل سه هافبک در تابستان امسال به سمت دروازه می روند.

از نقطه نظر فرضی، اگر بلینگهام قبلاً متقاعد شده باشد که آنفیلد خانه بعدی اوست، گزارش‌هایی مبنی بر عدم توانایی قرمزها در برابر پیشنهادات مالی منچسترسیتی و رئال مادرید ممکن است درعوض فاصله بین لیورپول و دورتموند باشد.

با این حال، در واقعیت، هشدارها مهم تر هستند.

این بدان معنا نیست که لیورپول در هنگام امضای هدف اولویت‌بندی خود با هیچ مشکلی روبه‌رو نشده است، با تهدید یک فصل بدون فوتبال لیگ قهرمانان یک فصل واقعی.

این فقط دورتموند را در موقعیت قوی‌تری قرار می‌دهد وقتی نوبت به پیشرفت شماره 22 آنها می‌رسد، که تا سال 2025 بدون بند آزادسازی در قراردادش قرارداد دارد.

مانند آلیسون و ویرجیل فن دایک قبل از او، او یک خرید متحول کننده خواهد بود.

وجوه با خروج افراد عمده ای مانند روبرتو فیرمینو، نبی کیتا و الکس اکسلید چمبرلین و همچنین آرتور قرضی و احتمالاً جیمز میلنر و آدریان آزاد خواهد شد.

اما او همچنین از ثمرات جوانی سود می برد: انرژی، انگیزه، جاه طلبی و گرسنگی برای موفقیت.

خارج از زمین، او رویای یک بازاریاب است. پسر پوستر برای نسل بعدی انگلستان.

این بیشتر در مورد بلینگهام صدق می کند.

همچنین نیاز به تقویت فراتر از بلینگهام وجود دارد، با حداقل دو خرید دیگر در خط میانی و همچنین تقویت احتمالی در دفاع میانی.

بلینگهام همچنان، به شایستگی، هدف اولویت است، و هدفی که ارزش شکستن بانک برای اهداف مالی ارائه شده را دارد.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/why-jude-bellingham-is-worth-liverpool-spend-despite-unlikely-transfer-claim/ منبع:

البته این ممکن است بیش از هر چیز آرزویی به نظر برسد.

تعقیب جود بلینگهام در حال تبدیل شدن به حماسه ای است که لیورپول به ندرت درگیر آن می شود، اما هافبک دورتموند باید ارزش تغییر مسیر را داشته باشد.

با این حال، یک خروج تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان – به دست رقبای نقل و انتقالات رئال مادرید – مسائل را پیچیده کرده است.

2K113KC جود بلینگهام، بازیکن بوروسیا دورتموند، به ثمر رساندن اولین گل تیمش در این بازی در جریان بازی گروه G لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد، منچستر، جشن می گیرد.  تاریخ تصویر: چهارشنبه 14 سپتامبر 2022.

انتظار می رود مبلغ انتقال از 100 میلیون پوند فراتر رود، در حالی که یک قرارداد چند ساله تقریباً به طور قطع 200 هزار پوند در هفته برای او در هر باشگاهی که قرار بود به آن ملحق شود، درآمد خواهد داشت.

با این حال، جای تعجب نیست که ادعای جدیدی در مورد پیگیری لیورپول، با ورزشکاراندیوید اورنشتاین که یک معامله را “به طور فزاینده بعید” توصیف می کند، با یک وقفه بین المللی همزمان شده است.