چرا خود به خود چمن ورزشگاه حریفان پرسپولیس بالا می رود!/ از این بازیکن تشکر می کنم/ گل ما در نیمه اول و پنالتی!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از لوکادیا به عنوان یک بازیکن حرفه ای تشکر می کنم که خیلی خوب خودش را نشان داد و زحمات بچه ها نتیجه داد. می توانستیم گل سوم را بزنیم. من این برد را به تیم تبریک می گویم زیرا بازی در این شرایط آب و هوایی اینجا سخت بود. چمن ورزشگاه هم بلند بود و جای تعجب دارد که تیم های مقابل پرسپولیس به صورت خودجوش چمن ورزشگاه خود را بلند کردند. به هر حال به نظرم آن 3 امتیاز خیلی شیرین بود و این پیروزی را به هواداران و مهدی ترابی که امروز تولدش بود تقدیم می کنیم. او لحظات خوبی برای تیم ما ایجاد کرد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی امروز جذاب و دیدنی بود. همه کسانی که بازی را دیدند آن را دوست داشتند. هر دو تیم فوتبال رو به جلو بازی کردند. در نیمه اول شاگردان مسجد سلیمان بازی بهتری را ارائه کردند. بعد از گلی که زدیم، پرشور بازی کردیم و توپ های زیادی را از دست دادیم.

گل محمدی در خصوص داوری بازی افزود: در نیمه اول احساس کردم پنالتی به سود ما گرفته نشد و گلی که زدیم درست بود. خدا رحمت کند مهدوی و همکارانش را. قضاوت بازی سختی بود و از این بابت از آنها تشکر می کنم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی ادامه داد: این توپ ها به ضد حملات متخاصم منجر شد و حتی به زدن گل دوم هم نزدیک بودیم. فکر می کنم گلی که در نیمه اول به ثمر رساندیم خوب بود و حتی داور هم می توانست برای ما یک پنالتی بگیرد. کارشناسان داوری در این زمینه بهترین صحبت را دارند. در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم. حریف کمی تجربه نداشت اما در نیمه دوم بازی را خیلی خوب شروع کردیم. ما توانستیم از فرصت هایی که برایمان پیش آمد استفاده کنیم.