چرا رونالدو آبی نپوشید؟ / پشت صحنه صحبت های دو مربی درباره کریستیانو

به گزارش مجله “تایمز”، تاد بولی، مالک باشگاه چلسی علاقه زیادی به جذب رونالدو داشت و او را بازیکنی ایده آل برای هدایت خط حمله ضعیف تیم می دید. اما توخل به توصیه دوست صمیمی خود رالف رانگنیک که گفت رونالدو با سیستم چلسی مناسب نیست و به دلیل عدم علاقه به پرسینگ برای این تیم نامناسب است عمل کرد و با پیوستن رونالدو به تیمش مخالفت کرد.

این در حالی است که به نظر می رسد توماس توخل در گفتگو با رالف رنگنیک (مربی موقت شیاطین سرخ در فصل گذشته) با پیوستن رونالدو به تیمش مخالفت کرده است.

کریستیانو رونالدو پس از ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا می خواهد منچستریونایتد را ترک کند. در حالی که بسیاری از باشگاه ها، از جمله بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند، مجبور بودند علناً عدم علاقه خود را برای جذب این مهاجم کهنه کار اعلام کنند، چلسی در طول تابستان به فکر انتقال او بود.

در همین حال، اریک تناخ، سرمربی جدید یونایتد، اصرار دارد که می‌خواهد رونالدو را در این فصل در باشگاه نگه دارد، علیرغم اینکه هنوز او را در برد اخیر 1-0 مقابل ساوتهمپتون وارد نکرده است. سرمربی هلندی گفت: ما با او (رونالدو) برنامه ریزی می کنیم، بنابراین می خواهیم او بماند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی