چرا فلیک اصرار دارد که این بازیکن در بارسلونا بماند؟

بارسلونا در حال حاضر در تلاش است تا اهداف نقل و انتقالات تابستانی خود را شناسایی کند و با توجه به مشکلات مالی مداوم خود، برای جذب آنها چه کاری باید انجام دهد. یکی از بازیکنانی که مطمئناً او را زیر نظر خواهند داشت ژائو فلیکس است که انتظار می رود تابستان امسال دوباره از اتلتیکو مادرید به خدمت بگیرد.

اتلتیکو روی فلیکس حساب نمی کند و از انتقال مجدد او خوشحال است. بارسلونا امیدوار است شرایطی مشابه قرارداد امضا شده در تابستان گذشته داشته باشد و حداقل مبلغی را به این بازیکن اختصاص دهد. اگر ژاوی هرناندز همچنان سرمربی بارسا بود، قرارداد فلیکس در اولویت این باشگاه قرار نمی گرفت، اما فلیکس به ستاره پرتغالی جور دیگری نگاه می کند. به گزارش اسپورت، او فکر می کند که فلیکس تفاوت را در تیم ایجاد می کند و استعداد زیادی دارد. او همچنین گفت که می تواند بهترین نتیجه را از این بازیکن بگیرد.

فلیکس فصل سختی را در بارسلونا پشت سر گذاشته است و اگر بتواند به فرم ایده آل خود برسد بازیکن بزرگی خواهد شد و همچنین می تواند کلید جذب فردی مانند نیکو ویلیامز باشد. این می تواند به رافینیا اجازه حرکت دهد و سرمایه مورد نیاز اتلتیکو مادرید و وینگر اسپانیایی را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: نقش این ستاره مشخص شد/ به پایتخت برنمی گردم!

سرویس اخبار فوتبال خارجی