چرا قرارداد هافبک پرسپولیس تمدید نشد؟ / 4 میلیارد پول در خطر بود!

مسئولان پرسپولیس نیز طی روزهای گذشته جلسات متعددی با مدیران برنامه های ESD برگزار کردند اما به توافقی نرسیدند. باشگاه پرسپولیس قصد داشت قرارداد فصل قبل اسدی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد اما اسدی و مدیران برنامه هایش زیر بار این مشکل نرفتند.

رضا اسدی تابستان گذشته به پرسپولیس آمد اما نتوانست آنطور که باید رضایت هواداران و کادرفنی این تیم را جلب کند. اسدی با وجود اینکه در اکثر بازی های فصل نیمکت نشین بود، آمار خوبی در پرسپولیس به ثبت رساند و در فصل قبل موفق به زدن 4 گل و 3 پاس گل شد. در پایان لیگ بیست و یکم قرارداد اسدی با پرسپولیس به پایان رسید اما این بازیکن در ابتدا در لیست تمدید کنندگان پرسپولیس قرار نداشت.

در آخرین جلسه مسئولان برنامه اسدی با مسئولان پرسپولیس، این بازیکن حتی حاضر شد قرارداد خود را با همان مبلغ سال قبل بدون افزایش با پرسپولیس تمدید کند اما آخرین پیشنهاد پرسپولیس به این بازیکن 6 میلیارد بود. در نهایت دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند و سرخ پوشان برخلاف میل باطنی اسدی به همراه شماره 8 یحیی گل محمدی از آن تیم جدا شدند و با تراکتورسازی قرارداد امضا کردند.

اولویت گل محمدی ماندن در کنار اسدی بود و به سران پرسپولیس اعلام کرد شرایط تمدید اسدی را فراهم کنند.

در نهایت پس از اختلاف نظر با پرسپولیس، این بازیکن با انتشار پستی اینستاگرامی و با اندوه فراوان از پرسپولیس جدا شد. مشکل اصلی در نحوه تمدید قرارداد اسدی، پیشنهاد مالی بسیار کم باشگاه پرسپولیس به این بازیکن بود.

در واقع اختلاف 4 میلیاردی پرسپولیس و اسدی باعث شد این بازیکن برخلاف میل باطنی از پرسپولیس جدا شود. همانطور که شنیدیم قرارداد اسدی با تراکتور از نظر مالی بسیار خوب است و این بازیکن بسیار بیشتر از مبلغ پیشنهادی پرسپولیس و حتی قرارداد خودش از فصل قبل است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پرسپولیس با سرلاک جای اسدی را تمدید کرد و کامیابی نیا را هم داشت اما این تیم همچنان به هافبک دفاعی نیاز داشت که گل محمدی را بر آن داشت تا چند گزینه برای این پست معرفی کند.

همانطور که شنیدیم اسدی ابتدا به مدیران پرسپولیس اعلام کرد که با افزایش 20 درصدی نسبت به سال گذشته آماده تمدید قراردادش با پرسپولیس است اما باشگاه پرسپولیس به آن پایبند است.

علیرغم اصرار گل محمدی برای تمدید قرارداد با اسدی، مدیران پرسپولیس به اسدی گفتند با توجه به عملکرد نه چندان خوب در فصل قبل، باید با نیمی از قرارداد پارسال تمدید کنید. مشکلی که اسدی و مدیر برنامه هایش نپذیرفتند و این بازیکن از پرسپولیس جدا شد.