چرا ما از پیروزی ژاپن هیجان زده ایم؟

در نهایت باید گفت جام جهانی با این لحظات و این مسابقات همیشه بی نظیر خواهد بود. جایی که شگفتی همیشه در انتظار بزرگترین تیم ها است. تیم هایی که ممکن است رقیب آسیایی ما باشند یا نباشند. الگویی که بتواند آنها را تماشا کند و از آنها بیاموزد و به جای بهانه تراشی و حرف های عجیب، همان راهی را که انتخاب کرده اند طی کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

جالب اینجاست که در ورزشگاه خلیفه تعداد زیادی از هواداران ژاپنی سامورایی آبی را تشویق می کردند و در نهایت بازیکنان شادی خود را با این هواداران تشویق کردند. یک رابطه مثبت مداوم بین طرفین که همیشه به ژاپن کمک کرده و باعث پیشرفت ژاپن شده است و شاید در این بین هیچ اتفاقی نیفتاده باشد که به رابطه بین این دو رکن فوتبال ملی ژاپن آسیب برساند.

برد ژاپن مقابل آلمان دومین پیروزی یک تیم آسیایی مقابل غول فوتبال جهان در 24 ساعت گذشته بود.

چرا ما از پیروزی ژاپن هیجان زده ایم؟

ژاپن در شرایطی این بازی را به پایان رساند که در مرحله مقدماتی با تیم عربستان و به عنوان تیم دوم راهی جام جهانی شد و البته ایران اولین تیم آسیایی بود که به این مسابقات راه یافت. ژاپنی ها از آن زمان تا به امروز سعی کرده اند با بازی های تدارکاتی مناسب و موزونی که برای تمرین برنامه ریزی می کنند وارد این رقابت ها شده و به حضور مثبت خود در این رقابت ها ادامه دهند. اتفاقی که در اولین بازی خود مقابل آلمان هزینه آن را پرداختند.


سرویس خبر شماره: 1855139
دسامبر 02, 1401 در 07:12 ب.ظ
40.9 هزار |

46نقطه نظر

ژاپن بی گناه به دنبال راه پیروزی است

برد ژاپن مقابل آلمان البته برد باارزش تری بود چون آلمان تهاجمی و تهاجمی بود مخصوصا در نیمه اول تیم بزرگی نشان داد و حتی توانست با توپ دروازه ژاپن را ببندد. با این حال شاگردان هاجیمه موریاسو کم کم کنترل بازی را در دست گرفتند و با دو حمله غافلگیرکننده دروازه نویر را باز کردند و در رقابت های جام جهانی به نتیجه بزرگی دست یافتند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که فوتبالدوستان ایرانی هنوز در حال هضم شکست سنگین مقابل انگلیس هستند، ژاپن امروز با نمایش شجاعی در نیمه دوم مقابل آلمان به برتری رسید که در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. . این تیم نیز مانند عربستان در نیمه اول با یک گل از آرژانتین شکست خورد اما در نیمه دوم آن را برگرداند.

جالب اینجاست که صبح امروز یکی از روزنامه های آرژانتینی به باخت آن تیم مقابل عربستان واکنش نشان داد و به تمجید از فوتبال حریف دیرینه ایران در خاورمیانه پرداخت و پیروزی آنها را نتیجه سرمایه گذاری طولانی مدت دانست و هیچ اتفاقی نیفتاد. این سوال را می توان سال ها در مورد ژاپن پرسید. تیمی که امروز 7 موقعیت روی دروازه آلمان داشت و محکم از دروازه خود دفاع می کرد با سه امتیاز از بازی خارج شد.