چرا نگلزمان دسیما صفر را تصاحب کرد؟

ناگل زمان در هفته های اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. او پس از قبول شکست 5-0 در دور دوم جام حذفی آلمان، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال به طرز باورنکردنی حذف شد. مولر پس از بازی مقابل دورتموند به خط دفاعی مربی خود گفت: او قهرمان آلمان است و بایرن برای همین بازی می کند.
مانوئل نویر نیز مانند نویر از عملکرد سرمربی بایرن راضی است و می گوید: “او اکنون از این قهرمان بسیار قدردانی می کند. این برای او بسیار مهم بود که بتواند در بازی امروز مقابل بوروسیا پیروز شود. دورتموند: “ما توانستیم این کار را انجام دهیم. آی تی.”
ناگل زمان پس از سوت پایان بازی به وضوح از قهرمانی بسیار خوشحال بود و این را در شادی های خود نشان داد. با این حال سرمربی آلمانی در اقدامی جالب پیراهن هایی که باشگاه در اختیار کادر فنی و بازیکنان قرار داده است را تغییر داده است.
روی پیراهن شماره 10 حک شده بود که نشان دهنده تعداد قهرمانی های متوالی بایرن بود، اما او تصمیم گرفت شماره صفر را بپوشد تا تاکید کند که این اولین قهرمانی او در بوندسلیگا است.
هواداران بایرن اکنون سه ماه خسته کننده را در پیش دارند. آنها سه بازی دیگر در بوندسلیگا دارند که برای آنها تشریفاتی است و با توجه به حذف این تیم در لیگ قهرمانان، اکنون باید منتظر شروع فصل 2022-23 در اوایل آگوست باشند. با این حال شایعات نقل و انتقالات زیادی در تابستان امسال پیرامون این تیم به گوش خواهد رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی مقابل دورتموند یکی از شادترین افراد حاضر در زمین بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ با بازی شب گذشته مقابل بروسیا دورتموند قهرمانی خود را در این فصل از رقابت های بوندسلیگا قطعی کرد که اتفاقی دور از ذهن نبود.
آنها قبل از شروع این دیدار با 9 امتیاز از دورتموند در رده دوم جدول فاصله داشتند و با پیروزی مقابل این تیم توانستند برای دهمین بار پیاپی عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.
توماس مولر و مانوئل نویر دو بازیکنی هستند که در ده قهرمانی متوالی این تیم حضور داشته اند اما این افتخار برای یک فرد بسیار جدید و جذاب است. ما در مورد جولیان ناگلزمان صحبت می کنیم.
سرمربی جوان آلمانی پس از بازی به اسکای گفت: من فقط 34 سال دارم. امسال سال آسانی نبود. خوشحالم که توانستیم این فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم و جام بوندسلیگا را ببریم.


سرویس خبر شماره: 1821155 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 12:47 |
2,198 امتیاز خبر|

0نظرات

اولین قهرمانی – این فقط آغاز است