چرا هواداران نباید نگران شراکت هری مگوایر و ویکتور لیندلوف باشند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

با حجم نمونه کوچکتر برای مارتینز و واران، خروجی کمتر لزوماً به این معنی نیست که آنها اصلاً از دست نخواهند رفت، اما سابقه مگوایر و لیندلوف نشان می دهد که آنها یک جفت پشتیبان توانمند هستند که می توان برای نتایج پیکاپ به آنها اعتماد کرد. فصل را ببینید

رکورد منچستریونایتد در لیگ برتر با شروع مگوایر و لیندلوف

مهمتر از همه، رکورد این دو در لیگ برتر به طور میانگین 1.85 امتیاز در هر مسابقه به دست آورده است، که باز هم فقط اندکی از 1.93 امتیاز در هر بازی یونایتد تا کنون در لیگ زیر نظر تن هاگ کاهش یافته است.

بنابراین، در حالی که بسیاری از هواداران یونایتد نگران این احتمال هستند، تعداد کمی از باشگاه‌ها هستند که می‌توانند به پشتیبان‌های قدرتمندی مانند مگوایر و لیندلوف برای حضور در زمان بحران مصدومیت تکیه کنند.



https://thepeoplesperson.com/2023/04/16/why-fans-shouldnt-worry-about-harry-maguire-and-victor-lindelof-partnership-262614/ منبع:

در تمام رقابت‌ها تحت هدایت تن هاگ، این زوج چهار برد و یک شکست در بازی افتتاحیه لیگ اروپا از رئال سوسیداد به دست آورده‌اند.

هر دو در کتاب های بد طرفداران یونایتد، هری مگوایر و ویکتور لیندلوف انتظار می رود در ترکیب اریک تن هاگ با مارتینز، واران و لوک شاو مصدوم شوند.

◼️ بازی – 80
◼️ برد – 42
◼️ مساوی – 22
◼️ باخت – 16
◼️ گل مقابل – 92
◼️ درصد برد – 52.5% pic.twitter.com/bcm8VwcuJs

با این حال، تکان دهنده ترین آمار، جفت انتخاب اول مارتینز و واران است. با شروع 16 بازی در لیگ تا کنون، این زوج تنها 7 پیروزی و میانگین 1.625 امتیاز در هر مسابقه کسب کرده اند که کاهش قابل توجهی نسبت به رکورد تاریخی مگوایر و لیندلوف است.

نگرانی اصلی این زوج عدم وضوح بازی است، زیرا در چند وقت اخیر به طور منظم بازی نکرده اند، اما تنها شروع مدافعان انگلیسی و سوئدی در لیگ در این فصل باعث کلین شیت در پیروزی 3-0 مقابل بورنموث شد.

– فوتبال روزانه (@footballdaily) 14 آوریل 2023

اما پس از سال‌ها بازی در پشت خط میانی نشتی در اسکات مک‌تومینای و فرد، کیفیت و استحکام بیشتر کازمیرو که در مقابل آن‌ها نشسته است به سفت نگه داشتن آن در عقب کمک می‌کند.


از آنجایی که لیساندرو مارتینز و رافائل واران هر دو در اواسط هفته مقابل سویا مصدوم شدند، نگرانی زیادی در مورد جانشینان آنها ایجاد شده است.

با 1.85 امتیاز در هر مسابقه، نتیجه مورد انتظار در طول یک فصل 70.3 امتیاز خواهد بود، مقداری که در دو فصل از سه فصل اخیر لیگ برتر در بین چهار تیم برتر قرار می گیرد. این آماری است که با نتایج واقعی یونایتد در جایگاه دوم و سوم لیگ با مگوایر و لیندلوف به عنوان زوج اصلی دفاع مرکزی تحت هدایت اوله گونار سولسشر مطابقت دارد.

طبق گزارش Football Daily، مگوایر و لیندلوف 80 بار در قلب خط دفاعی یونایتد در لیگ برتر با یکدیگر شریک شده اند و 42 بار با 22 تساوی و 16 باخت پیروز شده اند.