چرا وسلی گومز برای گلگر بازی نکرد؟


سرویس خبر شماره: 1838301
آگوست 23, 1401 @ 5:57 ب.ظ
8.3K |

3نقطه نظر

قلعه نویی: وقتی به او بازی می دهم که کار می کند.

این بازیکن که 6 سال سابقه حضور در اتلتیکو مینیرو، باشگاه مشهور برزیلی را دارد و در سال های اخیر در کنار اینیستا در شرق آسیا و ویسل کوبه بازی کرده است، از اردوی ترکیه به اهداف تمرینی اضافه شده است و به همین دلیل امیر قلانوی تصمیم گرفت در بازی دیروز مقابل شاگردان قربان بردیف از این بازیکن در ترکیب استفاده نکند.
سرمربی سابق سپاهان که روز گذشته از 100 امتیاز تاریخ لیگ برتر گذشت، در نشست خبری خود در پاسخ به این سوال که چرا از وسلی گومز استفاده نمی شود، توضیح داد: او فقط از یک قاره دیگر است و بازیکن تاثیرگذاری است، باید اضافه شود. به آرامی به چرخه تیم می رسد تا زمانی که می آید بتواند موثر باشد. هماهنگی با تیم به دلیل جت لگ زمان می برد.”
اینها دلایلی بود که امیر قلعه نویی با تکیه بر آنها ترجیح داد از وسلی گومز استفاده نکند و البته تیمش در یک بازی حساس و سخت به سه امتیاز رسید. با این حال بسیاری از فوتبالدوستان برای اولین بازی این بازیکن کنجکاو هستند که می تواند با مهارت های خود فضای جدیدی در دروازه ایجاد کند. دارند



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از پر سر و صداترین خریدهای تابستانی لیگ برتر، ورود سعید صادقی از گل گهر به پرسپولیس بود که مدت ها ذهن اهالی فوتبال و در نهایت این بازیکن در حالی بود که چند تیم از جمله گل گهر. به دنبال او بودند، تصمیم گرفت شاگرد یحیی گل محمدی شود.
از طرفی وقتی گلگهر این بازیکن را از دست داد، در شرایطی که امیر قلانوی و تیمش پنجره تابستانی آرامی داشتند و تنها یکی دو بازیکن جدید به اردوی تیم اضافه شدند، تلاش کرد وسلی گومز را جذب کند. سابقه خوب و توانایی عالی برای کمک به آبی پوشان سیرجانی.

امیر قلانویی در پایان دیدار مقابل تراکتورسازی که با پیروزی ارزشمند تیمش همراه بود، دلیل استفاده نکردن از خرید جدید برزیلی خود را توضیح داد.