چرا پوچتینو در حال حاضر برای چلسی عالی است – صحبت چلسی

او گفت:

ما باید همه پایه ها را پوشش دهیم، اما در نهایت، اینکه بازیکنان تا چه حد پیش می روند به آنها بستگی دارد. وقتی آنها می روند – یا ما می رویم – هیچ کس نمی تواند بگوید که به آنها فرصت بهتر شدن داده نشده است.

او ادامه داد:

“قوانین واضح هستند – حتی اگر نانوشته باشند. و ما نمی توانیم به آنها برگردیم. بهبود نگرش ها و ترسیم نقشه، بزرگترین وظیفه ما در چند ماه اول حضور در باشگاه بود.

من در تابستان 2014 در تاتنهام بازی کردم. در اولین فصل ما به فینال جام اتحادیه رسیدیم و در می 2015 قراردادی پنج ساله جدید امضا کردم. در فصل دوم، با جوان‌ترین تیم لیگ برتر، با لستر در رقابت قهرمانی پا به پا شدیم.

باز هم آشنا به نظر می رسد، درست است؟

ما باید از او حمایت کنیم و آنچه را که می‌خواهد و نیاز دارد به او بدهیم، زیرا اگر این کار را انجام دهیم و پنجره نقل و انتقالات تابستانی عالی داشته باشیم، می‌توانیم دوران بسیار موفقی را زیر نظر پوچتینو سپری کنیم و مطمئناً می‌توانم شاهد بازگشت روزهای خوب باشم.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/why-pochettino-is-perfect-for-chelsea-right-now/ منبع:

این نقل قول بعدی نمونه خوبی از موقعیت فعلی چلسی است. بدیهی است که او در مورد زمانی که به اسپرز آمد صحبت می کند، اما اگر بتواند این را در چلسی منعکس کند، ما واقعاً می توانیم به چیزی برسیم.

او گفت:

ساوتهمپتون، جایی که بازیکنان گرسنه‌ای را پیدا کردیم که نمی‌خواستند سقوط کنند، رختکن تاتنهام مملو از چهره‌هایی بود که در مقطعی از دوران حرفه‌ای‌شان ستاره‌ها به حساب می‌آمدند اما راه خود را گم کرده بودند. و تیم اول نشد.»

با این حال، بسیاری متوجه شدند که باید در این فرآیند شرکت کنند تا مارپیچ منفی را متوقف کنند. ما نمی‌توانیم شک کنیم که نیاز فوری ما به نشان دادن رهبری و قدرت وجود داشت.»

“ما با هم صبحانه می خوریم. این زمانی است که اولین مکالمات شروع می شود و به ایجاد روحیه مناسب برای اطمینان از لذت بخش بودن آموزش کمک می کند.

من نمی‌گویم این درست است که بازیکنان چه می‌کنند و چگونه قدرت کسب می‌کنند، و این باید حذف شود و پوچ به طور کامل توسط باشگاه حمایت شود تا قدرت بازیکن از بین برود. اما اگر همانطور که در بالا توضیح داد وارد شود، پس شانس بسیار بیشتری برای جذب بازیکنان در کنار زمین و موفقیت در باشگاه ما دارد.

گراهام پاتر به دلیل مدیریت خوبش معروف بود، اما به درستی آن را درک نکرد. توماس توچل پرشور و محرک بود، اما باز هم به درستی متوجه نشد و در نقطه مقابل پاتر قرار داشت. با پوچ، چیزی که ما داریم یک مدیر عالی است که از نظر شخصیتی و شخصیتی در میانه توخل و پاتر قرار دارد و من معتقدم این دقیقا همان چیزی است که در حال حاضر در چلسی به آن نیاز داریم.

پوچتینو و کادر مربیگری اش به معنای واقعی کلمه هر روز 12 ساعت کار می کنند و او انتظار دارد که بازیکنانش نیز تلاش مشابهی برای این هدف داشته باشند.

پوچ مدیری عالی برای کار و بهبود بازیکنان است. در حال حاضر بازیکنانی در تیم ما هستند که اگر بخواهند به او فرصت آموزش و پرورش آنها را بدهند، واقعاً می توانند زیر نظر او پیشرفت کنند، همانطور که سون هیونگ مین در اسپرز انجام داد. او در ابتدا تلاش کرد، اما اکنون به او نگاه کنید – او بسیاری از موفقیت های خود را مدیون نفوذ پوچ خواهد بود.

وقتی ما رسیدیم جای خوشحالی نبود. ما مجبور شدیم پنجره ها را باز کنیم، کمی هوای تازه وارد کنیم، ذهنیت را تغییر دهیم. از ما خواسته شده بود که یک محموله لباس‌های کثیف و چروکیده را به انبوهی از لباس‌های تمیز، مرتب تا شده و اتو شده تبدیل کنیم، همه اینها با یک فلسفه جدید.

این نقل‌قول‌ها از کتاب او «دنیای جدید شجاع» موارد فوق را کاملاً خلاصه می‌کند. اولین نفر زیر او آماده سازی برای یک بازی اسپرز بود که آنها در یک لحظه بالا و پایین بودند.

«تلفن ها باید در غذاخوری خاموش باشند. آنها مجاز به ارسال پیام هستند، اما باید برای برقراری تماس به بیرون بروند. به عنوان مثال، بازیکنان خوبی از تلفن های خود در اتاق فیزیوتراپی استفاده نمی کنند. آنها باید به بدن خود و فیزیو گوش کنند.

مائوریسیو پوچتینو سرانجام در اوایل این هفته پس از ماه ها که بدترین راز پنهان شده بود، به عنوان سرمربی جدید چلسی معرفی شد!

این روش بسیار بهتری برای عملکرد است، به خصوص با بازیکنان امروزی و در جامعه امروز. به این ترتیب شما بازیکنان را در کنار خود می گیرید و برای شما بازی می کنند.

پوچ گفت: “جلسه تمرینی پس از صحبت های دیروز بسیار سازنده بود. بچه ها واقعاً متمرکز بودند، بنابراین نظرمان را در مورد جلسه امروز تغییر دادیم. به جای انجام تمرینات تاکتیکی، که از نظر فیزیکی و ذهنی بسیار خسته کننده است، ما ویدیوهایی را برای آنها پخش کردیم تا برخی از پیشرفت ها، تغییرات و مفاهیم فوتبالی را که می خواهیم معرفی کنیم، اجرا کنیم.

اما پوچ یک توپ شکن کامل نیست، او ترجیح می دهد با بازیکنانش روابط برقرار کند همانطور که با هری کین انجام داد. من کاملاً به این اعتقاد دارم، جلب احترام یک بازیکن به جای رفتن سرگروهبان به آنها، راه بسیار بهتری است برای اینکه بازیکنان به معنای واقعی کلمه برای شما در زمین خون خونریزی کنند. باز هم به نظر می رسد پوچ تعادل کاملی بین این دو دارد.

اما او فقط در مورد این نیست، او همچنین یک مدیر تاکتیکی فوق العاده است. او دوست دارد توپ را در اختیار داشته باشد اما دوست دارد به جای اینکه فقط مالکیت توپ را حفظ کند، واقعاً با آن کاری انجام دهد، اما فلسفه های فوتبال او متنوع و جمعی هستند. او اهمیت داشتن بازیکنان فیزیکی و پرانرژی را می داند و دوست دارد ثبات دفاعی داشته باشد و همچنین در حمله ویرانگر باشد.

«قوانین زیادی وجود ندارد. بقیه در دست آنهاست. آنها بزرگسال هستند. من هرگز بازیکنی را به خاطر تاخیر تنبیه نکرده ام. ترجیح می دهم با آنها صحبت کنم. مجازات در اختیار کسانی است که نمی توانند قدرت خود را به روش های دیگر به کار گیرند. این برای کسانی که فکر می کنند رئیس هستند باقی مانده است. من به رهبری اعتقاد دارم. دو چیز متفاوت.»

برخی از آنها (بازیکنان اسپرز) نظرات ما را به اشتراک نمی گذاشتند، اما سعی کردند خود را وفق دهند. دیگران از روز اول آنها را رد کردند. چند نفر به ما بی احترامی کردند. و دیگرانی بودند که نمی توانستیم از آنها انتظار چیزی را داشته باشیم که آنها به سادگی در آنها نبودند.

آیا ورود به چلسی آسان خواهد بود؟ هک نه آیا او نیاز دارد که برخی از بازیکنان را متقاعد کند و آنها را وادار کند که به او اعتماد کنند؟ البته او خواهد کرد. اما باز هم برای او چیز جدیدی نیست.

Poch از نظر علاقه و میزان کار بسیار زیاد است. او واقعاً معتقد است که بازیکنانش سخت‌تر کار می‌کنند، تلاش بیشتری می‌کنند و می‌خواهند حریفان خود را شکست دهند. ما واقعاً با این تیم کمبود داشتیم. اما پوچ آنطور که به آنها گفته می شود فقط یک “تاجر اشتیاق” نیست، او همچنین اهمیت راه اندازی تاکتیکی را به خوبی می داند. یک بار دیگر، او تعادل کاملی بین یک مدیر تاکتیکی و یک مدیر انگیزه ایجاد می کند. همه چیز در مورد تعادل است، و در Poch ما تعادل کامل را داریم.

من خواندم که دله آلی در مورد من گفته بود، “تو نمی خواهی در سمت اشتباه او قرار بگیری”. به نظرم خنده دار بود، اما ما پلیس نیستیم، و من هرگز بازیکنی را جلوی تیم پارگی نکردم. هیچ کتاب قانون وجود ندارد این در مورد عقل سلیم است. حرفه ای گری. اجازه دهیم انتخاب طبیعی مسیر خود را طی کند.

یادم می‌آید که داستان‌هایی درباره جریمه‌هایی شنیدم که فرانک لمپارد در اولین دوره مربیگری‌اش به عنوان سرمربی چلسی انجام داد – چیزی که مورد استقبال برخی قرار نگرفت و همه ما دیدیم که چگونه او بخشی از رختکن را از دست داد.

من دوباره به آنها یادآوری کردم که ما باید عمیق‌تر شویم و لازم نیست که تیم مربی دائماً آنها را تحت فشار قرار دهد. آنها باید ذهنیت برنده را در درون خود پیدا کنند.”

برخی از بازیکنان بین المللی (بازگشته) (از یورو) در تلاش برای رسیدن به سطح بقیه گروه هستند. من باید راهی پیدا کنم تا به آنها هشدار دهم که باید کارهای بیشتری انجام دهند. این یک مسئله جسمانی نیست، بلکه مربوط به روحیه است.

و در زیر می خواهم توضیح دهم که چرا به عنوان یک هوادار پرشور چلسی، از این انتصاب بسیار هیجان زده هستم.

خدای من، این موسیقی به گوش من است. این به معنای واقعی کلمه آینه تیم فعلی و وضعیت فعلی ما است. این یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که من می‌خواستم پوچ و همچنین جرات او به بازیکنان جوان ایمان داشته باشد، این است که می‌دانستم او مرد عالی برای این کار و برای این کار پیش رو است – او این کار را در تاتنهام انجام داد.

آنها باید برای تمرین زودتر بیایند، به همدیگر عالی باشند و دست بدهند. به هم تیمی ها و حریفان خود احترام بگذارند. قبل از ساعت 9.45 صبح، آنها باید با دانشمند ورزش صحبت کنند و به آنها بگویند که چه احساسی دارند و چگونه خوابیده اند. چه چیزی خورده اند و چگونه. ما آزمایشات تغذیه ای منظم داریم که می دانیم می تواند به بهبودی و عملکرد کمک کند.