چرا پیروزی امشب اینقدر برای یورگن کلوپ مهم بود؟

برد امشب مقابل ناپولی طعم خاصی برای یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول داشت.

چرا پیروزی امشب اینقدر برای یورگن کلوپ مهم بود؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول که به بازی رفت و در خانه با نتیجه 1-4 مغلوب ناپولی شد، امشب و در نبرد انتقام جویی عملکرد خوبی داشت و با دو گل محمد صلاح و داروین نونز در دقایق 85 و 98. آنها آن تیم را شکست دادند، ایتالیایی با آمادگی کامل وارد زمین شد و سرحال شد. البته آن برد برای پیشتازی مرسی سایدی ها کافی نبود و لیورپول با قرار گرفتن در رده دوم اکنون با قرعه سختی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روبرو است.

این آمار در حالی است که تنها پپ گواردیولا در 61 بازی از 100 بازی اول خود در این رقابت ها پیروز شده است که رکوردی بهتر از یورگن کلوپ با 58 برد است. قهرمانی در یک لیگ و باخت در سه فینال نشان می دهد که تیم های کلوپ معمولاً در مرحله پایانی بدشانس هستند و اگر اینطور نبودند او اکنون یکی از پرافتخارترین مدیران تاریخ فوتبال بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما این پیروزی یورگن کلوپ را وارد باشگاه صدها نفری لیگ قهرمانان کرد و به جمع مدیران بزرگ و پرافتخار این تورنمنت پیوست. اکنون کلوپ، سرمربی باتجربه لیورپول، به هفتمین سرمربی تاریخ فوتبال تبدیل شده است که در بیش از 100 بازی لیگ قهرمانان یک تیم را هدایت کرده است.


سرویس خبر شماره: 1851406
11 نوامبر 1401 در 02:49
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ورود درخشان به باشگاه صدها: