چرا پیکه در ال کلاسیکو هو شد؟ به خاطر شکیرا

پیکه به هو شدن در ال کلاسیکو عادت کرده است. اما او قبلا فقط توسط هواداران رئال هو شده بود. عجیب بودن اتفاقات دیشب این بود که این بار هواداران میزبان ستاره بارسا را ​​هو کردند.


سرویس خبر شماره: 1835103
اوت 02, 1401 در 8:20 ب.ظ
16.9 هزار |

4نقطه نظر

در پایان بازی، جوردی آلبا، هم تیمی پیکه، سعی کرد از پاسخ دادن به این سوال که دلیل تشویق پیکه چیست، خودداری کند. او در این باره گفت: نمی دانم دلیل آن سوت ها و بوق ها چه بود، بله، ما هم شنیدیم، اما بعید می دانم پیکه به این موضوع توجه زیادی داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

شاگردان ژاوی هرناندز که در تمرینات پیش فصل در آمریکا حضور دارند، موفق شدند در دیداری دوستانه مقابل حریف سنتی قدیمی خود رئال مادرید با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسند. اما یکی از اتفاقات عجیب این دیدار، بوق زدن جرارد پیکه بود.

جرارد پیکه اخیرا پس از 12 سال زندگی مشترک از شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی جدا شد. جدایی این دو یکی از خبرسازترین جدایی ها در سال های اخیر محسوب می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جرارد پیکه پس از جدایی پر سر و صدای شکیرا تلاش زیادی کرد تا شکیرا را فراموش کند و او توانست به زندگی عادی خود بازگردد. اما اتفاقات ال کلاسیکو دوستانه در آمریکا نشان داد که روح شکیرا همچنان پیکه را آزار می دهد.

در جریان بازی دو تیم در لاس وگاس، پیکه هر بار که توپ را در اختیار می گرفت توسط هواداران دو تیم هو و هو می شد. روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی دلیل این سوت ها و بوق ها را علاقه تماشاگران لاتین تبار به شکیرا اعلام کرد.

جرارد پیکه در جریان بازی دوستانه ال کلاسیکو در آمریکا توسط هواداران رئال و بارسا هو شد. اما دلیل تشویق او توسط هواداران بارسلونا چه بود؟

بخش قابل توجهی از هواداران بارسا و رئال مادرید که برای تماشای این ال کلاسیکو دوستانه در لاس وگاس به ورزشگاه آمده بودند آمریکایی های لاتین بودند. این تماشاگران به دلیل ادعای مارکا مبنی بر حمایت از هموطن خود از شکیرا، اعتراض خود را به جرارد پیکه آغاز کردند.