چرا چلسی هنوز نیاز به جذب یک مهاجم کامل دارد – Talk Chelsea

انزو مارسکا دوست دارد دروازه‌بانش توپ‌باز باشد، اما نه تنها پاس‌های کوتاه می‌دهد، بلکه پاس‌های کوچک دینک را نیز به مهاجمان می‌فرستد. او همچنین دوست دارد که مهاجمش در توپ خوب عمل کند، در تقویت توپ نقش داشته باشد، به حفظ مالکیت توپ کمک کند و بازیکنان دیگر را پیوند دهد.

من مدت‌هاست که نیاز چلسی به امضای یک نقطه کانونی را تبلیغ می‌کنم، زیرا واقعاً معتقدم که از زمان دیگو کاستا هیچ گزینه برتری برای انجام این کار نداشته‌ایم و واقعاً به خاطر آن آسیب دیده‌ایم. تامی آبراهام سزاوار فریاد زدن است، زیرا برای مدتی تحت نظر فرانک لمپارد، او ظاهر خوبی داشت و برخی اعتقاد داشتند که می‌توانست این خلأ را پر کند، اما به زودی با افت فرمش محو شد و سپس فروخته شد.

به نظر من اهمیت بالا بردن یک نقطه کانونی باید اولویت مطلق این تیم در تابستان امسال باشد، همانطور که باید در سه پنجره نقل و انتقالات اخیر می بود اما نادیده گرفته شد. ما به یک گلزن ثابت نیاز داریم، اما یک گلزن واقعی و کامل 9.

نیکلاس جکسون یک چشم انداز عالی است و در طول فصل بسیار پیشرفت کرده است. فکر می‌کنم او هم می‌تواند فشار بیاورد، اگرچه من هنوز کمی محتاط هستم. اما برای من او همیشه بیشتر یک مهاجم دوم یا یک مهاجم پهن خواهد بود، این نقاط قوت و ویژگی های اوست. من فکر می کنم که او باید در واقع از سمت چپ بازی کند، همانطور که قبلاً بارها گفته ام. من پروفایل او را مانند نیکلاس آنلکا می بینم.

او در هوا به اندازه کافی خوب نیست، و مشخصات فیزیکی که من معتقدم از شماره 9 ما به آن نیاز داریم را ندارد. 9، او 10 است. بله، او می توان در صورت لزوم، 9 نادرست را پر کنید، اما ما باید بازیکنان خود را در بهترین موقعیت‌ها بازی دهیم که بتوانند بیشترین تأثیر را داشته باشند. این نیز فقط برای آنها منصفانه است.

چلسی به یک 9 قوی و فیزیکی نیاز دارد، بازیکنی که در هوا خوب باشد و بتواند توپ را بالا نگه دارد، زمانی که سبک بازی مارسکا از دروازه بان می خواهد که آن پاس لوبی را به او بدهد. مهاجم بعدی که به خدمت می گیریم باید یک بازیکن تمام عیار باشد. ما نمی توانیم به مهاجمانی نگاه کنیم که فقط در پشت دویدن خوب هستند یا فقط در بالا نگه داشتن توپ خوب هستند، ما به مهاجمی نیاز داریم که هر دو را واقعاً انجام دهد یا بتواند هر دو را انجام دهد. من کاملا مطمئن هستم که آنها وجود دارند، نه!؟

از من نخواهید نام برخی از نام ها را ذکر کنم، افرادی در این باشگاه هستند که دستمزدی بسیار بیشتر از آنچه من برای یافتن این نام ها انجام می دهم دریافت می کنند.

و باز هم تکرار می‌کنم، اما نباید در این پست بسیار مهم نیاز به جذب یک بازیکن تثبیت شده را نادیده گرفت. من همه طرفدار جذب بازیکنان جوان هستم، اما به همان اندازه طرفدار امضای تعادل هستم و اهمیت جذب بازیکنان قوی تر و آماده را نادیده نمی گیرم. مطمئناً بزرگترین چیز بعدی را دریافت کنید، اما آن را با یک یا دو بازیکن دیگر نیز همراهی کنید. تعادل در فوتبال و زندگی بسیار مهم است.

دوباره به من در بالا حضور پیدا کن بازیکنی را به من بدهید که در تمام بازی مدافعان را قلدری کند، چه در هوا باشد، چه توپ در پایش باشد یا خارج از توپ. این همه خیلی مهم است.

این موقعیتی است که باید در تابستان به درستی به دست آوریم، و اگرچه من به مار گیو امتیاز می دهم و فکر می کنم او بازیکن بسیار خوبی است، تنها داشتن او به عنوان تنها مهاجم ما که در این تابستان خرید می کند، کاملا ساده لوحانه و عاقلانه نیست.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/opinion-why-chelsea-still-need-to-sign-an-established-complete-striker/ منبع: